Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2012-08-17, 00:17
  #85
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
http://www.boraskuriren.se/index.php...AR+F%D6R+DAGEN

Mer halmdockor och generaliseringar ser jag. Nåväl.
Citera
2012-08-17, 14:06
  #86
Medlem
D_V_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
http://www.boraskuriren.se/index.php...AR+F%D6R+DAGEN

Mer halmdockor och generaliseringar ser jag. Nåväl.

"För [flashback] dessa människor har en världsuppfattning som strider så mycket från vår och den som är allmänt accepterad att de måste söka sig till en plats där allt är tillåtet – där anonymitet är mer regel än undantag."
Citera
2012-08-17, 16:40
  #87
Medlem
Citat:
Det man måste förstå är att man måste ta flashbackanvändarna på allvar. Även om det blir obehagligt. Skaver.
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
"För [flashback] dessa människor har en världsuppfattning som strider så mycket från vår och den som är allmänt accepterad att de måste söka sig till en plats där allt är tillåtet – där anonymitet är mer regel än undantag."
Fyllde på med vad det stod innan så man förstår hur generaliserande Carolina Bruseman & Michaela Åberg från UMR Borås är.

Samtidigt tittar jag uppe i högra hörnet och ser att 30 483 besökare är online av 678 152 medlemmar... Klankar de ned på alla dessa? Hade de skrivit "en del flashbackanvändare" eller åtminstone påpekat att det inte handlar om alla så hade jag inte klagat, men det här var ju bara skämmigt korkat.
Citera
2012-08-17, 21:43
  #88
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
UMR Borås diskuterar på Flashback.
Citera
2012-08-18, 01:57
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser Chief
UMR Borås diskuterar på Flashback.

Tack för tipset! Den ska följas.
Citera
2012-08-22, 19:47
  #90
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Tack för tipset! Den ska följas.

De verkar inte vara så intresserade av att svara. Kanske var de "stygga" dödsknarkarnazisterna svårare att argumentera ner än de trodde?
Citera
2012-08-22, 20:20
  #91
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
De verkar inte vara så intresserade av att svara. Kanske var de "stygga" dödsknarkarnazisterna svårare att argumentera ner än de trodde?

Olika åsikter passar olika bra i olika medier. Deras typ av åsikter gör sig bäst på plakat eller flygblad eller oemotsagda i tv. I en öppen diskussion kommer andra åsikter bättre till sin rätt.
Citera
2012-08-22, 22:16
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
De verkar inte vara så intresserade av att svara. Kanske var de "stygga" dödsknarkarnazisterna svårare att argumentera ner än de trodde?

Kanske, eller så är det lugnet före PK-stormen.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback