Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-14, 18:35
  #1
Medlem
Jag upptäckte Evernote medan jag utforskade nya, användbara webbplatser. Dessvärre medför mina okunskaper om huru tjänsterna fungerar till frustration. Jag skulle vilja ha till alla tjänster ifall de är kostnadsfria. Jag vill använda min stationära dator som hjälpmedel för att få tillgång till tjänsterna. Än så länge verkar jag kunna använda endast en viss anteckningstjänst medan de andra återstår att lösa. Måste jag ladda ner ett program? Hur fixar jag produkterna Skitch, Penultimate, Web Clipper, Hello, Food, Clearly och Peek? Tacksam för all eventuell hjälp!
Citera
2012-07-14, 18:55
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Du finner annars en videobibliotek på hemsidan där man beskriver om dom olika sakerna. Har du kikat på detta?
Citera
2012-07-14, 23:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Du finner annars en videobibliotek på hemsidan där man beskriver om dom olika sakerna. Har du kikat på detta?
Okej. Jag visste väl det men mina högtalare är fördärvade just nu.

Vad innebär Evernote Premium? Får jag tillgång till alla produkterna då? Verkar inte vara så förtydligande där.
Citera
2012-07-15, 00:17
  #4
Medlem
Har oxå problem me Evrenote. När jag har laddat ner en film så laddas det inte ner i quick time player (eller va det heter) så jag kan inte öppna filen. Hur löser man detta?
Citera
2012-07-15, 04:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brisingr99
Har oxå problem me Evrenote. När jag har laddat ner en film så laddas det inte ner i quick time player (eller va det heter) så jag kan inte öppna filen. Hur löser man detta?
Hur fick du tillgång till dina verktyg (de produkter jag har nämnt)? Har du Evernote Premium?
Citera
2012-07-16, 18:08
  #6
Medlem
Någon?
Citera
2012-07-16, 18:16
  #7
Medlem
yrselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UshtarNatyral
Jag upptäckte Evernote medan jag utforskade nya, användbara webbplatser. Dessvärre medför mina okunskaper om huru tjänsterna fungerar till frustration. Jag skulle vilja ha till alla tjänster ifall de är kostnadsfria. Jag vill använda min stationära dator som hjälpmedel för att få tillgång till tjänsterna. Än så länge verkar jag kunna använda endast en viss anteckningstjänst medan de andra återstår att lösa. Måste jag ladda ner ett program? Hur fixar jag produkterna Skitch, Penultimate, Web Clipper, Hello, Food, Clearly och Peek? Tacksam för all eventuell hjälp!

Det är ju busenkelt. Här är t.ex för Skitch:
http://evernote.com/intl/sv/skitch/

Ladda ner programmen till din enhet och logga in med ditt Evernote-konto. Nu vet jag inte hur det fungerar med Premium och icke Premium men om modellen är densamma som till vanliga Evernote är det vissa funktioner som inte fungerar utan Premium (t.ex att redigera sina anteckningar i offline-läge).
Citera
2012-07-23, 00:41
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UshtarNatyral
Hur fick du tillgång till dina verktyg (de produkter jag har nämnt)? Har du Evernote Premium?

Laddade ner gratis versionen på min ipad..
Citera
2012-07-24, 02:05
  #9
Medlem
Jag tackar för hjälpen men har för tillfället inte använt Evernote på grund av mitt Flashback beroende.

Finns det liknande produkter som i Evernote att ladda ner via torrents?
__________________
Senast redigerad av UshtarNatyral 2012-07-24 kl. 02:25.
Citera
2014-08-27, 02:46
  #10
Medlem
ThisMans avatar
Avänder ni Evernote för ladda ner film? Uppfattat det som ett noteringsprogram som blivit väldigt populärt men jag har aldrig förstått varför för de känns som en rätt enkel app ändå men verkar finnas mer än jag visste om
Citera
2017-02-13, 01:23
  #11
Medlem
x1ofdewms avatar
Bump.

Någon här som använder Evernote till att göra "to do-lists"?
Om ja, något som ni har lust att share:a en screenshot från?

Om nej, vad använder ni andra Evernote till?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback