Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-23, 21:01
  #13
Medlem
scarfaceswes avatar
Förra helgen var jag "chafför" på ett "Min Stora Racedag 2012" på Mantorp.

Dit blir svårt sjuka barn inbjudna med just samma dröm som din tioåring har. Men dessa faniljer har väldigt sällan möjlighet att fullfölja detta åt sina barn, både ekonomisk och tid att arrangera detta för sina barn.

Jaja skitsamma, så körde vi runt ett hundratal barn mellan 4-18år inkl deras familjer syskon ochh föräldrar och det gick alldeles utmärkt.

Vi förare bidrog med oss och våra bilar + driftkostnader. För mig gick det åt soppa för 2000, däck för 4500 och hotell mm för 3000.- men det var värt varenda krona.

Men det var helt klart en av dom roligaste körningarna under den här säsongen.
Citera
2012-09-23, 21:35
  #14
Medlem
Bromsklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarfaceswe
Förra helgen var jag "chafför" på ett "Min Stora Racedag 2012" på Mantorp.

Dit blir svårt sjuka barn inbjudna med just samma dröm som din tioåring har. Men dessa faniljer har väldigt sällan möjlighet att fullfölja detta åt sina barn, både ekonomisk och tid att arrangera detta för sina barn.

Jaja skitsamma, så körde vi runt ett hundratal barn mellan 4-18år inkl deras familjer syskon ochh föräldrar och det gick alldeles utmärkt.

Vi förare bidrog med oss och våra bilar + driftkostnader. För mig gick det åt soppa för 2000, däck för 4500 och hotell mm för 3000.- men det var värt varenda krona.

Men det var helt klart en av dom roligaste körningarna under den här säsongen.

Aha, det är det fungerar. Jag har sett tillställningen nämnas, men inte vetat vad den går ut på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback