Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-14, 23:40
  #73
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Hörredu stopbitching...

Du kommer in i MIN tråd och försöker göra dig lustig. Fastän jag inte gjort dig något alls.

Självklart pga att du känner dig underlägsen och då blir det alltid såhär.

JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA, ska jag plastikoperera mig fulare eller hur gör man?

Det är guds fel att jag blev såhär, inte mitt fel att jag är snyggare än 99%.
Du kan ju börja bli lite ödmjuk för det första. Om en fet brud ler mot dig kan inte du då bjuda på ett leende tillbaks? Har du tänkt på att detta kanske gör hennes dag? Bara för att man ler mot någon betyder inte det att man ska ligga. Men det kanske inte du visste?
Citera
2012-07-14, 23:45
  #74
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Isåfall är detta din tolkning och du bör genast se över den.

Jag är inte dryg alls.
Jo du är dryg! Därför du får en helt tråd mot dig. Finns oerhört många vackra människor runt om i vårt land. Knappast som så att du är ensam om det. Skillnaden mellan dig och många andra är att du har ett stort behov av att prata om det och framhålla det. Varför inte bara göra ett konstaterande att ja jag ser bra ut. Men so what? Utsidan kommer ändå inte vara den som räknas i slutändan utan det är var du har på insidan och dryga människor faller som käglor. Så se upp du!
Citera
2012-07-14, 23:47
  #75
Medlem
Lantbruks avatar
Jag gillar inte vackra människor. Jag vet att det är fel att gå efter utseende men generellt så har vackra människor riktigt vidriga personligheter.
Citera
2012-07-15, 04:40
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
[Insert FETT MED NARCISSISTISK SKITSNACK]

Ledsen att spräcka din bubbla, kompis, men du är långt ifrån så snygg som du tror att du är.
Alla dessa tjejer som tittar och ler mot dig gör inte detta för att du är dösnygg - snarare för att du är uppnåelig utan att vara ett totalt missfoster.
När du ser en extremt vacker kvinna gå ute på stan, stirrar du ner henne? (Förmodligen inte... med största sannolikhet behandlar du dessa som luft - eller låtsas som det.)
Citera
2012-07-15, 10:43
  #77
Medlem
Palindromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
-Hej, vem tror du att du är egentligen? KOlla dig i spegeln och sen kolla på mig. Kom tillbaka till verkligheten.

Ja, man kan ju inte anklaga dig för att vara ödmjuk och sympatisk iallafall.
Det gäller att matcha den fina utsidan med ett fint inre, du vet.
Citera
2012-07-19, 10:30
  #78
Medlem
Jag tror du behöver bli lite äldre, få lite livserfarenhet och lite ödmjukhet det känns som det är något som fattas.
Utseendet kommer inte finnas föralltid!
Citera
2012-07-19, 11:12
  #79
Medlem
Insanedudes avatar
Ja det är ett enormt störande fenomen att handskas med, när vissa ska komma med något form av personangrepp mot någon för att de i själva verket är avundsjuka.

Det perfekta exemplet på det är tjocka personer. Bara för att de vantrivs så mycket i sin vikt, så säger de alltid till smala personer något i stil med "Fan vad smal du är, du skulle gå sönder om jag tog i dig". Det de säger är totalt taget ur luften och de förtjänar egentligen en käftsmäll för sina dumma kommentarer. Men egentligen är det för att de är så avundsjuka på att de själva inte är det.
Citera
2012-07-19, 11:34
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Insanedude
Ja det är ett enormt störande fenomen att handskas med, när vissa ska komma med något form av personangrepp mot någon för att de i själva verket är avundsjuka.

Det perfekta exemplet på det är tjocka personer. Bara för att de vantrivs så mycket i sin vikt, så säger de alltid till smala personer något i stil med "Fan vad smal du är, du skulle gå sönder om jag tog i dig". Det de säger är totalt taget ur luften och de förtjänar egentligen en käftsmäll för sina dumma kommentarer. Men egentligen är det för att de är så avundsjuka på att de själva inte är det.

Alldeles riktigt, det är endast fetknoppar som kommenterar min kropp då jag är smal (men normal BMI) :-D
Citera
2012-07-19, 11:47
  #81
Medlem
vittblods avatar
Fick jackpot då jag fått min kära svenska mors isblåa ögon och min fars slaviska manlighet, en tia enligt nästintill alla jag träffat. Jag förstår vad du menar men är själv så fysiskt överlägsen de allra flesta så det blir aldrig ett problem. Du verkar vara en klen grabb runt 170-180 med bakåtslick som gärnar visar magrutorna på fjortistillställningar.

Citera
2012-07-19, 11:51
  #82
Medlem
vittblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Jo du är dryg! Därför du får en helt tråd mot dig. Finns oerhört många vackra människor runt om i vårt land. Knappast som så att du är ensam om det. Skillnaden mellan dig och många andra är att du har ett stort behov av att prata om det och framhålla det. Varför inte bara göra ett konstaterande att ja jag ser bra ut. Men so what? Utsidan kommer ändå inte vara den som räknas i slutändan utan det är var du har på insidan och dryga människor faller som käglor. Så se upp du!

Manshatarna tog inte lång tid på sig att krypa ut ur flatöknen
Citera
2012-07-19, 13:00
  #83
Medlem
Du ser dig själv som överlägsen och då, i mina ögon, är du underlägsen och ful oavsett hur ditt yttre må se ut. Du är en illusion av snygghet som många tror på, dock när dom märker hur du läcker skit i fogarna så blir du lämnad. Lycka till med ditt du!
Citera
2012-07-19, 15:22
  #84
Medlem
FreeThinkers avatar
Fattar inte riktigt hur du resonerar med dina "överlägsna gener". Dina gener kan vara gårdagens skräpmat även fast du ser bra ut. Förstår inte hur du kan göra den kopplingen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback