Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-14, 16:08
  #1
Medlem
Airwalk79s avatar
Mina barns mamma o tillika x ringde nyss,grät o lade på..
ringde upp 5 min sedan o sa hennes bror tagit livet av sig (överdos)och undra om jag kunde ha barnen mera..
Jag svarade "seriöst,du ljuger inte nu för att få lång semester typ,men visst jag tar dom".
Fan,klart hon inte ljög om det,men alla hennes lögner bubbla upp i huvudet o nu känner jag mig så jävla korkad o dum,vad kan jag göra för att be om ursäkt???
Skall jag dra ett mess???
fan...
Citera
2012-07-14, 16:12
  #2
Medlem
rodrav.gifs avatar
Hämta ungarna och be om ursäkt för att du misstrodde henne?
Citera
2012-07-14, 16:13
  #3
Medlem
PizNizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwalk79
Skall jag dra ett mess???

Skicka ett med texten "LOL jk! XD" så blir hon säkert på humör.
Citera
2012-07-14, 16:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PizNiz
Skicka ett med texten "LOL jk! XD" så blir hon säkert på humör.
Det lät seriöst.
Citera
2012-07-14, 16:28
  #5
Medlem
KloBengans avatar
Börja med att lugna ner dig. Du har kraftig ångest just nu pga du är mitt uppe i det hela, du behöver varva ner lite och inte älta igenom det mer i ditt huvud. Du har redan sagt det och du kan inte ta tillbaka det så låt det istället sjunka in och fokusera på att hantera situationen som den är.

Hämta dina barn, be om ursäkt. Lämna henne sedan i fred ett tag och låt henne sörja sin bror. Chocken av hans bortgång är antagligen en enorm påfrestning på henne just nu, och hon behöver inte dig hängades över henne i hopp om förlåtelse nu.

Låt henne bearbeta situationen ett tag, och nästa gång hon kommer för att hämta kidsen kan du återigen be om ursäkt för det du sa, men låt henne få lite space och utrymme att sörja på först.
Citera
2012-07-14, 16:57
  #6
Medlem
Airwalk79s avatar
Ja,drog ett sms i stil med att jag oxå var chokad o därför svara dumt,och bad om ursäkt o beklagade.
Usch fan vad dum man kan vara
Citera
2012-07-14, 17:10
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwalk79
Mina barns mamma o tillika x ringde nyss,grät o lade på..
ringde upp 5 min sedan o sa hennes bror tagit livet av sig (överdos)och undra om jag kunde ha barnen mera..
Jag svarade "seriöst,du ljuger inte nu för att få lång semester typ,men visst jag tar dom".
Fan,klart hon inte ljög om det,men alla hennes lögner bubbla upp i huvudet o nu känner jag mig så jävla korkad o dum,vad kan jag göra för att be om ursäkt???
Skall jag dra ett mess???
fan...

inte sms hämta barnen och be om ursäkt för de du sa men du kunde och kan inte och vill inte tro att de var \ är sant
Citera
2012-07-14, 17:18
  #8
Medlem
Airwalk79s avatar
Ahh,linda in det så,dom är hos mig redan,hon ville jag skulle kunna ha dom längre då dom skall begrava så fort som möjligt uppe i nordnorge 200 mil härifrån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback