Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-16, 03:50
  #73
Medlem
Är så jävla trött på dessa nutida action spel.. BRING BACK THE GOOD OL' WW2 STYLE GAMES! Nu med frostbite 2 så kan ja bara drömma hur fint de skulle kunna göra det. Springa runt med en fet thompson i Berlin o jaga nazis medans en mustang flyger ovanför och bombar tiger tanks. Samt de större bombplanen med fler personer i och massa kulsprutor.. herregud va kul de skulle vara!

Man såg ju på Vietnam expansionen till bad company 2, satan va skönt/snyggt det spelet var. Kanske borde installera de igen bara för det! lite trött här på kvällskvisten så texten kanske är skriven lite random, but bare with me!
Citera
2012-07-16, 04:03
  #74
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskNships
Är så jävla trött på dessa nutida action spel.. BRING BACK THE GOOD OL' WW2 STYLE GAMES! Nu med frostbite 2 så kan ja bara drömma hur fint de skulle kunna göra det. Springa runt med en fet thompson i Berlin o jaga nazis medans en mustang flyger ovanför och bombar tiger tanks. Samt de större bombplanen med fler personer i och massa kulsprutor.. herregud va kul de skulle vara!

Man såg ju på Vietnam expansionen till bad company 2, satan va skönt/snyggt det spelet var. Kanske borde installera de igen bara för det! lite trött här på kvällskvisten så texten kanske är skriven lite random, but bare with me!
Trodde bara det var jag som saknar WW2 spel i modern tid , förr fanns det spel med WW2 överallt.
Citera
2012-07-16, 08:20
  #75
Medlem
Imirons avatar
CoDifieringen lär fortsätta. Till och med de stora kartorna är ju utformade på ett sådant vis att alll action är vid små punkter där du snabbt blir skjuten i ryggen.

Jag vill ha ett långsammare mer taktiskt spel. Blir nog Arma III ist.
Citera
2012-07-16, 14:48
  #76
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Ungefär som det aldrig har varit förut i battlefieldserien menar du? Dice har alltid ändrat på grundelementen i sina nya spel. Jämför 1942 med bf2 och sedan bf3. Inget är speciellt likt mer än att det är stora karror med fordon, infanteri och mot slutet grupper.

Enda erfarenheten jag har av BF-serien är just BF3, Vad tror du själv skillnaden kommer vara mellan 3an och 4an?

Såklart jag hoppas på att det blir nån stort och ej likt jävla CoD konceptet som mjölkar ur serien totalt...
Citera
2012-07-17, 15:31
  #77
Medlem
Nu bekräftas det "på riktigt" av EA. Betan kommer släppas till hösten till de som köper Limited Edition-utgåvan av Medal of Honor: Warfighter.

http://capishe.se/nyhet/beta-av-batt...or-warfighter/
Citera
2012-07-17, 16:30
  #78
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefvul
Nu bekräftas det "på riktigt" av EA. Betan kommer släppas till hösten till de som köper Limited Edition-utgåvan av Medal of Honor: Warfighter.

http://capishe.se/nyhet/beta-av-batt...or-warfighter/
Till hösten 2013.
Sweclockers bekräftar även det: http://www.sweclockers.com/nyhet/156...ta-hosten-2013
Citera
2012-07-17, 18:12
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Enda erfarenheten jag har av BF-serien är just BF3, Vad tror du själv skillnaden kommer vara mellan 3an och 4an?

Såklart jag hoppas på att det blir nån stort och ej likt jävla CoD konceptet som mjölkar ur serien totalt...
Det går ju inte att gissa nånting när vi bara vet att det kommer vara spel nummer 4 i serien. Men med tanke på hur det har varit vid nya släpp så kommer det att skilja sig mycket från de tidigare spelen.
Citera
2012-07-17, 18:15
  #80
Medlem
Novums avatar
Kommer ALDRIG köpa ett EA-game spel igen, supporten har knullat mig flertalet gånger och nu detta.

De har ju fan i stort sett övergett BF3 före de ens annonserar nästa spel, är de oroliga att förlora kunder eller vad? Släpp DLC, uppdatera OCH TA HAND OM ERAN PRODUKT istället för att rusha till nästa. Lyssna även till vad spelarna vill ha, man spelar battlefield av en anledning och det är fan inte att rusha runt på små banor som i CoD. Om det kommer fortsätta finnas buggar i BF3 efter alla DLC, kan vi förvänta oss att spelet kommer patchas så gott det går?! Troligtvis kommer de släppa några små patchfixes efter sista DLC är släppt och sedan dör BF3 eftersom alla spelar på 4:an istället.

Nej, jag har stöttat EA/Dice tidigare men om jag inte ser något väldigt intressant med BF4 med FRÄSCHA IDÈER så kommer jag ladda hem spelet och inte lägga en krona fortsättningvis på detta skräpföretag.

Behövde skriva av mig..
Citera
2012-07-17, 19:30
  #81
Medlem
Lockcapss avatar
Betan i höst 2013, release April-Maj 2014 - det sista expansionpacket planeras väl komma vid typ Januari-Februari 2013? Går lite för fort här imo. Och sluta med alla dessa MMFPS, gör en uppföljare till 2142 elr. nåt istället.
Citera
2012-07-17, 19:57
  #82
Medlem
Dimaks avatar
Bf3 kom ju nyss ut ju. Vilket krig kommer Bf4 handlar om då? vill inte framtiden för hatar sånt.
Citera
2012-07-17, 21:18
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Bf3 kom ju nyss ut ju. Vilket krig kommer Bf4 handlar om då? vill inte framtiden för hatar sånt.

Jag skulle vilja ha ett Battlefield MMO, typ som planetside, storskaligt krig med många roliga fordon vapen, klasser osv.
Kanske man kan låsa upp 1942 vapen och fordon också.
Alltså att BF4 blir ett MMO hoppas jag.
Citera
2012-07-17, 21:54
  #84
Medlem
hydracrucibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Bf3 kom ju nyss ut ju. Vilket krig kommer Bf4 handlar om då? vill inte framtiden för hatar sånt.

Du må vara en av de få som inte vill ha ett framtida krigsspel igen,
många hoppades på att BF2143 skulle komma ut snart när de såg en låda i BF3 var märkt "2143",
vilket just en låda i BF2 var märkt "2142", något som senare tillkännagavs av EA som "Battlefield 2142".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback