Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-15, 00:42
  #61
Medlem
Fan vad härligt om det stämmer. Det blir ett köp direkt !
Citera
2012-07-15, 00:44
  #62
Medlem
Erikons avatar
EA är äckliga judar som bara för allt för att tjäna pengar, de skiter fan i om vad de lovat, de kommer släppa Bf3 igen fast döpa om det till Bf4, och lägga till några nya saker. Sen kommer de släppa, PRECIS som alla andra Dlc varje vecka. så prislappen tillslut ligger på 1000:-
Citera
2012-07-15, 00:45
  #63
Medlem
VLKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cap0
Dom borde göra ett Battlefield 1944 med den nya motorn och en stor budget.

Amen på den! Dice har gjort WW2-spel som inga andra. Möjligen med Call of duty som undantag.
Citera
2012-07-15, 01:28
  #64
Medlem
Cameltotems avatar
Älskar verkligen hur de som säger BF3 är värdelöst bara för att det inte blev som BF2

Om ni ens vågar kalla er själva BF veteraner så kan ni fan inte sitta och säga att BF3 är SKIT. Det har sina brister och kommer aldrig va lika bra som de andra BF spelen men det är verkligen inte dåligt.
Citera
2012-07-15, 01:29
  #65
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag känner mig inte det minsta intresserad av ett Battlefield 4. Bara om det är ett framtidsspel typ 2090 eller något som typ 2142. Spelade det aldrig men hört mycket bra om det spelet. Sen är Goliath fordon alltid coola.

BF 2142 var sjukt kul och var riktigt skarp på det, i slutet när jag hade kört länge brukade jag köra nästan bara recon, med default sniperrifle utan moddar, claymores, och demo packs + heavy armor, sänkte precis allt på nästan alla avstånd förutom flyg utan större problem.

Titan läget var speciellt roligt.
Citera
2012-07-15, 11:15
  #66
Medlem
sigurts avatar
Som några har sagt förut så är detta såklart ett sätt att tjäna mer pengar precis som Activision gör med Call of Duty serien.

BF4 kommer vara samma spel som 3an, fast med nya vapen, nya banor och nån enstaka förbättring..

Tyvärr är det såhär.
Citera
2012-07-15, 13:16
  #67
Medlem
Lillemess avatar
Har en teori om att Battlefield 4 kommer utspelas i framtiden:

DICE lämnade en hint till 2143 på Wake Island i BF3. Samtidigt har vi ett Call of duty som står vid dörren som är framtidsbaserat och DICE samt EA vill nog inte vara sämre för det. Därför vill de också hoppa på tåget med framtidsspel nu med Battlefield 4.
Citera
2012-07-15, 16:49
  #68
Medlem
cindorelllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydracrucible
2 expansioner är redan släppta till BF3, också är 3 expansioner på väg..





Utan "commander" rollen i spelet så det blivit mycket mer organiserat, mindre bråk om vem som ska vara teamets alpha-hanne, och mindre problem med ett rövhål till commander som bestämmer själv vad teamets resurser ska användas till.
Bara bra att spelet har blivit mer "down to Earth".

Förstår inte hur det blivit mer organiserat, det håller jag inte alls med om. Det är klart att vissa spelare var "rövhål" som du säger, då var det bara att plocka bort honom, Myteri. Var så mycket roligare förr när de fanns tydliga order som man enkelt såg på mappen som hela gruppen kunde följa om de så ville. Ge mig commander!
Citera
2012-07-15, 16:52
  #69
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Fram till de äckliga jävlarna på EA games fick vantarna på serien var fallet så, men EA games är så enormt pengakåta så de kommer försöka mosa ut så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Expansioner som kostar ~200 spänn för några kartor och vapen, borde för fan släppas gratis, tar inte lång tid att skapa en hyfsad map och lägga till lite kod för nya vapen...

Som Activision..
Citera
2012-07-15, 22:44
  #70
Medlem
Sigma:Rs avatar
Welp, kan man säga att serien CoDifieras?

Jag köper det om man inte behöver Origin eller den där jävla battlelogen för att kunna spela. Har dock inga förväntningar alls, BF3 var ju en besvikelse och jag skulle nog kunna satsa pengar på att fyran kommer bli ännu sämre.
Citera
2012-07-16, 01:19
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Som några har sagt förut så är detta såklart ett sätt att tjäna mer pengar precis som Activision gör med Call of Duty serien.

BF4 kommer vara samma spel som 3an, fast med nya vapen, nya banor och nån enstaka förbättring..

Tyvärr är det såhär.
Ungefär som det aldrig har varit förut i battlefieldserien menar du? Dice har alltid ändrat på grundelementen i sina nya spel. Jämför 1942 med bf2 och sedan bf3. Inget är speciellt likt mer än att det är stora karror med fordon, infanteri och mot slutet grupper.
Citera
2012-07-16, 01:54
  #72
Medlem
Dimaks avatar
Tror inte på det. Men om det är i framtiden så är det ett spel jag ej kommer att köpa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback