Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-10, 23:10
  #685
Medlem
De lägger till saker som fanns i tvåan och alla skiter på sig? Visst bf4 blir nog grymt roligt, det är inga dåliga spel de producerar direkt, men det är mycket skit också.
Citera
2013-06-10, 23:12
  #686
Medlem
tuppruskarns avatar
Snyggt jobbat att låta Commander hoppa över ett spel, så man kan introducera det igen
5-mannagrupper imponerar tyvärr inte mycket heller. Åtta man och vi kan börja prata :/

Upplevde dock kartan som förtvivlat stor. Vilket är en bra sak, även om det aldrig kommer komma upp i ArmA-klass Lite fancy med att spränga stödpelaren under vägen också, även om man hörde på deras dåliga skådesspelartalanger att det var uppgjort i förväg

Jag har varit sjukligt skeptisk till BF4 och är det fortfarande, om än att min skepsis har minskat drastiskt i och med denna uppvisning. Får se vad betan har att erbjuda senare.

Jag uppfattade inte om det förekom voip, någon?
Citera
2013-06-10, 23:34
  #687
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=3nJY7n8KaOY De "bästa stunderna" ea's video
Recons kommer numera ha c4 som i bbc2 (tror jag)
Man kan hindra en fiendes kniv animation!

kul att notera att de är en norsk som dice spelaren tar togtagsen från
Citera
2013-06-10, 23:44
  #688
Medlem
Tshabalala.s avatar
Jag hade bånge hela inslaget
Citera
2013-06-10, 23:45
  #689
Medlem
GÄSP... de har tappat stinget. Känns mest som en liten uppdatering av BF3 och att de återinfört Commander (som de tog bort i BF3). Var är innovationerna?

Det lär ju också kräva sjukt mycket av datorn.

Blir folk upphetsade av detta?
Citera
2013-06-10, 23:47
  #690
Medlem
GolfWangs avatar
undrar hur länge de hade repat in den multiplayer demon
Citera
2013-06-10, 23:51
  #691
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
undrar hur länge de hade repat in den multiplayer demon

Vad spelar det för roll? Jag ser hellre en bra presentation än då de spelar den för första gången

Kommer bli grymt
Citera
2013-06-10, 23:52
  #692
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameranker
GÄSP... de har tappat stinget. Känns mest som en liten uppdatering av BF3 och att de återinfört Commander (som de tog bort i BF3). Var är innovationerna?

Det lär ju också kräva sjukt mycket av datorn.

Blir folk upphetsade av detta?
Mjo, får se efter betan
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
undrar hur länge de hade repat in den multiplayer demon
Hela videon när de snackade kändes
Citera
2013-06-10, 23:53
  #693
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Vad spelar det för roll? Jag ser hellre en bra presentation än då de spelar den för första gången

Kommer bli grymt
Är ju roligare att se en riktig match, inte idioter som inte kan sikta med helikoptern.
Citera
2013-06-10, 23:54
  #694
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Vad spelar det för roll? Jag ser hellre en bra presentation än då de spelar den för första gången

Kommer bli grymt

nej ja undrade bara, 64 spelare där allting måste klaffa.. den videon som länkades i tråden var inte exakt samma som visades på e3. samma händelser o så men man såg att de inte var samma video.. ja menar de måste ägnat en massa massa timmar för å få det rätt
Citera
2013-06-11, 00:10
  #695
Medlem
ShizzleNizzles avatar
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=3nJY7n8KaOY

Kollar man på den där videon, när tanken åker igenom taket i metron så ser man att en recon (zh1nt0) springer fram och lägger C4 på tanken. Detta tycker jag är väldigt intressant då jag anser att recons var mycket bättre i BFBC2 när dom hade C4.

Mer analyser?
Citera
2013-06-11, 00:22
  #696
Medlem
Är commander en ny grejj som gör att man kan vara 5 i en squad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback