Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-14, 14:45
  #13
Medlem
Samurai7s avatar
Så länge det distribueras genom Origin kommer jag nog inte att köpa det i alla fall.
Citera
2012-07-14, 14:46
  #14
Medlem
Samurai7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Man kan ju hoppas att det blir ett bra spel, vilket bf3 inte är. Sen att origin och battlelog är helt värdelösa är ju inget plus.

Enig.
Citera
2012-07-14, 14:58
  #15
Medlem
.ANDERSs avatar
Fanns ju att beställa på Webhallen får några månader sen.... Ingen nyhet.
Citera
2012-07-14, 14:58
  #16
Medlem
Amadeusss avatar
Förväntar mig samma skit som Battlefield 3: Med andra ord ett obalanserat multiplayer och förmodligen kommer de skruva upp tempot ytterliggare ett steg för att göra spelet ännu mer stirrigt. Ett jävla skitspel är vad jag förväntar mig att BF4 blir. Sen skiter jag i om grafiken blir grym.
Citera
2012-07-14, 15:00
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Man kan ju hoppas att det blir ett bra spel, vilket bf3 inte är. Sen att origin och battlelog är helt värdelösa är ju inget plus.

Är inte bf3 ett bra spel? Förvånar mig inte om du sitter hela nätterna och spelar cod med alla andra 12 åringar.
Citera
2012-07-14, 15:05
  #18
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Är inte bf3 ett bra spel? Förvånar mig inte om du sitter hela nätterna och spelar cod med alla andra 12 åringar.

Jag är inte 12 år och jag spelar inte cod. De enda som bf3 har är bra grafik, resten e ren skit. Enligt dig så är alla som inte gillar bf3 och origin 12 åringar som spelar cod?
Citera
2012-07-14, 15:06
  #19
Medlem
FittLisas avatar
BF har blivit EA:s motsvarighet till CoD. Bägge företag kontrollerade av giriga och hånflinande judar. Boskapet ska mjölkas till sista droppen.

Önskar de kunde återvända till de som en gång som var Battlefield, nämligen andra världskriget.
Citera
2012-07-14, 15:06
  #20
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Fram till de äckliga jävlarna på EA games fick vantarna på serien var fallet så, men EA games är så enormt pengakåta så de kommer försöka mosa ut så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Expansioner som kostar ~200 spänn för några kartor och vapen, borde för fan släppas gratis, tar inte lång tid att skapa en hyfsad map och lägga till lite kod för nya vapen...

Detta, slutade spela BF3 pg.a. detta och Origin o allt skit, kommer nog aldrig börja spela igen.
Citera
2012-07-14, 15:09
  #21
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Detta, slutade spela BF3 pg.a. detta och Origin o allt skit, kommer nog aldrig börja spela igen.

Är inte helt insatt, men premium kostar väl 600kr? vilket är mkt mer än vad jag köpte spelet för. Riktigt värdelöst.
Citera
2012-07-14, 15:10
  #22
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akabelieve
Är inte bf3 ett bra spel? Förvånar mig inte om du sitter hela nätterna och spelar cod med alla andra 12 åringar.
Call of duty = Battlefield

Är det någon skillnad tycker du? Det är samma skit. Det är samma intensiva skit! Samma höga tempo där det går ut på att skjuta din motståndare i ryggen och sen får du ett skott i ryggen. Snabba kills, snabba deaths. Pang pang!
Citera
2012-07-14, 15:14
  #23
Medlem
Drömmen skulle ju vare PC-exklusivt tills nästa generations konsoler. Så får dom bf4 portad.

Alltså PC som mainplattform!
Citera
2012-07-14, 15:30
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Önskar de kunde återvända till de som en gång som var Battlefield, nämligen andra världskriget.

Det hade varit helt episkt. I framtiden när spelservrarna klarar 512+ spelare utan några som helst problem så sitter man på en fullsatt server med kartan Omaha Beach laddad, på väg in mot land och om man tittar bakåt så kan man se 45 andra stormbåtar också på väg in, medan örlogsfartygens massiva kanoner skjuter in mot land och nazisternas som skjuter tillbaka. Och så öppnas luckan och kulsprutorna börjar smattra och folk dör runt en och det blir helt suddigt för att simulera effekten av nedhållande eld. Man faller ner på marken då och då av chockvågorna från granaterna och man måste faktiskt ta sig bort från stranden och ta skydd närmare bunkrarna för att överleva. Och lagen är uppdelade i grupper och plutoner med en befälhavare, ungefär som i Battlefield 2 om man bygger lite på det, och gör att folk måste spela tillsammans för att kunna vinna.
Och sen får man bränna lite nazister i bunkrar med sin eldkastare utan att spelet blir overkligt eller överdrivet.
Allt i nya Frostbite 4-motorn med Nvidia 3D-spelglasögon som nu har ett överkomligt pris.

Vill inte ha "modern warfare" och sådan skit, särskilt inte om man försöker göra det "episkt" med jordbävningar och hus som faller. Finns inget häftigt i att skjuta jalla jalla-pirater i något påhittat Tarzidstan eller vad de nu har kallat det för att inte monobrowsen skulle bli kränkta.

Tyvärr är det ju EA som äger DICE nu, så något sådant här lär vi aldrig få se.
__________________
Senast redigerad av Psykophobia 2012-07-14 kl. 15:33.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback