Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-06-07, 14:29
  #25
Medlem
Jag har ett par vänner som utan större tolerans på benso trycker i sig en burk ikto på en helg. Dvs 50st 2mg vars utspritt på 3~ dagar.
Så att han äter sådana mängder är väl inte omöjligt?
2013-06-07, 17:41
  #26
Medlem
Jag är mest intresserad av vad du får ut av det förhållandet. Pillermissbrukare har inte hög status och saknar helt motivation.
2013-06-08, 02:50
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troettajag1
Jag har ett par vänner som utan större tolerans på benso trycker i sig en burk ikto på en helg. Dvs 50st 2mg vars utspritt på 3~ dagar.
Så att han äter sådana mängder är väl inte omöjligt?
Vem förnekar?

Jag har också sett det, iktorivil verkar lättare för nybörjare att äta stora mängder av, men samtidigt snea ur på Xanor. Alla reagearar väldigt olika men 40mg om dagen är mycket och låter nästan osannolikt. 0,5mg alprazolam motsvarar 10mg diazepam.

Hur får de ens tag på den mängden? Mycket oansvarig läkare om så är fallet.
Mannen behöver detox.
2013-06-08, 17:02
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag är mest intresserad av vad du får ut av det förhållandet. Pillermissbrukare har inte hög status och saknar helt motivation.

Aa för hög status och motivation är det viktigaste i livet för just precis alla. Hon kanske älskar honom för den han är, men det är väl otänkbart för dig? Klamra dig fast vid någon med hög status och "få ut så mycket som möjligt" åt dig själv, blir säkert jättelyckat!

E han uppe i 40 mg kommer det nog ta ett år att trappa ur om han nu ens vill det. Försök iaf komma ner till en någorlunda normal dos per dag, 8 mg kanske..
2017-12-05, 16:02
  #29
Medlem
Ja måste ha tur som lever då. Som mest åt ja ca 1300 mg tramadol, ca 5-8 stess 10mg, rökte två tre gram om dagen, plus 10-15 öl, plus min egen medicin concerta 162 mg, och theralen. under något halvår. Lite minnesluckor. Men det blev psyket också till slut.
2017-12-05, 17:04
  #30
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Xanor (alprazolam) fanclub /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback