Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-07-20, 01:02
  #25
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Det är klart som sjutton att de flesta överfallsvåldtäkter samt gruppvåldtäkter som begås i Sverige oftast är av icke-västliga invandrare. Den som tror annat ser inte elefanten i rummet och är alltså skapligt blind eller politiskt extrem att han/hon vägrar inse / ta till sig fakta oavsett hur många källor man kommer med.
[/quote]


Så är det och det är upp till var och en att ta del av de domar etc. som finns så ser man att det är sant. Läser man Aftonbladet då förstår jag att man tror att det handlar om att smutskasta. Men man måste kunna tala om problemen om man ska kunna förhindra att fler svenska småflickor med drömmar får sina liv förstörda av djur.

Sen finns det inga svenska siffror. Jag har själv mejlat BRÅ om detta. Svaret är att det finns inget intresse av att ta fram siffror på brottslighet som våldtäkt mellan olika invandrargrupper då det finns absolut inget samband enligt BRÅ. Känns som det slinker ner lite EXPOpengar i fickan på rätt många anställda på oberoende statliga Brottsförebyggande rådet med Monica Landergård i spetsen.
__________________
Senast redigerad av White Christmas 2012-07-20 kl. 01:25.
Citera
2012-07-20, 01:06
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Se till att de spelas musik hela tiden så har dom inte tid till att våldta:

http://www.youtube.com/watch?v=s-Mqa...7&feature=plcp

Annars kan du ju alltid maila och fråga Ireen "män är djur" Wachefeldt från ROKS som jag tror har
många bra förslag på lämpliga åtgärder.
Haha, mycket bra! Sådana ser jag på tunnelbanan varje dag.
Citera
2012-07-20, 01:22
  #27
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Det är ju lite tveksamt att man bör uppmuntra till det. Men vad jag kan säga är att jag ofta är förvånad att inte fler tar lagen i egna händer när deras nära och kära drabbas av grov kriminalitet och gärningsmännen får ett straff som är patetiskt lågt.
[/quote]


Man får ju alltid försvara sig enligt lagen, så träffar man en dömd våldtäktsman efter semestern han har haft på anstaltshotellet så är det ju inte omöjligt att han attackerar dig och dina vänner speciellt om ni är släkt med flickebarnet som satte honom där. Han kanske tillomed har hållit i en kniv med tanke på att det är hans fingeravtryck på den. Sen att alla har hört honom skrika att han ska döda er allihop så då är det ju inte konstigt att man slår med de tillhyggen man har tillgång till för att skydda sig tills den slutar att attackera.
Citera
2012-07-23, 11:21
  #28
Medlem
White Christmass avatar
I Danmark funderar man på utbildning till danska flickor och kvinnor för att undvika att bli våldtagen. Det måste vi nog börja göra även i Sverige.


Dansk statistik visar att irakier, iranier, turkar och somalier är "våldsamt överrepresenterade"

Det är väldigt bekymmersamt att invandrare och flyktingar är så överrepresenterade bland de dömda för våldtäkt, säger en chockerad Karina Lorentzen (SF)

– Danska tjejer måste lära sig att det är skillnad mellan hur människor från olika kulturer uppför sig, sammanfattar Helweg-Larsen.

http://www.friatider.se/danmark-mer-...2010-utlanning
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback