Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-12, 21:32
  #1
Medlem
Tjoflöjt!

Köpte ett Nintendo 3DS här om dagen med spelet Ocarina of time och såg att det även finns ett till spel till DS/3DS (antar dock att det bara funkar till 3DS, Gamefaqs sa nåt om DS dock)

som heter Four Swords Annual Edition eller liknande, en remake av gamla Four Swords.

Jag undrar nu, går det att få tag i på nåt sätt? Kan man ladda ner det, köpa det eller få tag i det på nåt sätt?

Hjälp uppskattas
Citera
2012-07-14, 14:24
  #2
Medlem
GoldEagles avatar
Finns i E-shoppen, The Legend Of Zelda: Four Swords Anniversary Edition. Vill även minnas att det är gratis.
Citera
2012-07-14, 15:31
  #3
Medlem
PantherEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldEagle
Finns i E-shoppen, The Legend Of Zelda: Four Swords Anniversary Edition. Vill även minnas att det är gratis.

Har med letat efter den, tack för tipset
Citera
2012-07-15, 00:22
  #4
Medlem
GoldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantherE
Har med letat efter den, tack för tipset

No hay problema, riktigt bra edition faktiskt.
Citera
2012-07-15, 00:24
  #5
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldEagle
Finns i E-shoppen, The Legend Of Zelda: Four Swords Anniversary Edition. Vill även minnas att det är gratis.
Om jag minns rätt så var den bara gratis precis när dom släppte det. Under anniversary-månaden eller något liknande.
Citera
2012-07-15, 18:06
  #6
Medlem
GoldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Om jag minns rätt så var den bara gratis precis när dom släppte det. Under anniversary-månaden eller något liknande.

Det är mycket möjligt, var ett tag sedan jag laddade ner det spelet. Försökte hitta det på E-shoppen, men hittade faktiskt inte det..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback