Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-12, 12:21
  #1
Medlem
Imalosers avatar
Jag har några vänner som spelar på west och några som spelar på nordic & east, och när jag byter från west till east drar den automatiskt igång en uppdatering på en gång, när jag sedan byter tillbaka till west ska den uppdatera igen. Om jag byter tillbaka sen igen till nordic & east så uppdaterar den IGEN, samma med west.

Detta är en jävla plåga, hur kan jag lösa det?
Citera
2012-07-12, 12:49
  #2
Medlem
SWEDiSHITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Jag har några vänner som spelar på west och några som spelar på nordic & east, och när jag byter från west till east drar den automatiskt igång en uppdatering på en gång, när jag sedan byter tillbaka till west ska den uppdatera igen. Om jag byter tillbaka sen igen till nordic & east så uppdaterar den IGEN, samma med west.

Detta är en jävla plåga, hur kan jag lösa det?

Två launches kanske? Hade själv ett tag två LoL installerade på samma dator så man kunde ju köra på en server på vardera, man måste bara byta ställe för installationsmappen så den nya inte ersätter den gamla.
Kan ju vara en lösning om man nu orkar med det, annars vet jag inte:P
Citera
2012-07-12, 14:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Jag har några vänner som spelar på west och några som spelar på nordic & east, och när jag byter från west till east drar den automatiskt igång en uppdatering på en gång, när jag sedan byter tillbaka till west ska den uppdatera igen. Om jag byter tillbaka sen igen till nordic & east så uppdaterar den IGEN, samma med west.

Detta är en jävla plåga, hur kan jag lösa det?

Det tar väl typ en sekund att uppdatera?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback