Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-12, 18:21
  #865
Avstängd
är det någon som kan ladda upp video på själva ohlogrammmet på framsidan? täck för bilden och allat annat med tejp bara om ni e nojjig
Citera
2017-04-26, 10:31
  #866
Medlem
Någon som vet om det finns några vettiga alternativ om man vill ha tag i ett falskleg idag? Det ska ej visas för polis eller OV utan endast för privatpersoner med bristande kunskap inom legitimation.
Gärna svenska körkort och/eller legitimation från bank eller liknande.

Tack på förhand!
Citera
2017-06-07, 03:58
  #867
Medlem
Frenchbacks avatar
Någon som vet vart man kan köpa falskt pass?
Citera
2017-07-31, 12:03
  #868
Medlem
Hej,

Jag söker fletch eller någon liknade. Varit stor kund åt Fletch för 5 år sedan.

Vilka sidor finns nu och vem ska jag kontakta för flaska id handlingar.?
Citera
2017-08-23, 20:32
  #869
Medlem
Hej någon som har koll på vem eller vilka jag ska höra av mig till om ja vill ha ett reggat körkort? Svenskt eller något av våra grannländer mvh
Citera
2017-08-23, 20:59
  #870
Medlem
Någon som har handlat av doculink11? Någon som kan gröna kvalité osv? Tydligen licens svenskt körkort bla
Citera
2017-09-30, 13:38
  #871
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frenchback
Någon som vet vart man kan köpa falskt pass?

Citat:
Ursprungligen postat av HOOCHFooShoo
Någon som vet om det finns några vettiga alternativ om man vill ha tag i ett falskleg idag? Det ska ej visas för polis eller OV utan endast för privatpersoner med bristande kunskap inom legitimation.
Gärna svenska körkort och/eller legitimation från bank eller liknande.

Tack på förhand!

Finns brittiska och amerikanska på Deep Web.
Citera
2017-10-10, 15:34
  #872
Medlem
hej rent hypotetiskst om en kille / tjej söker legit krimkort , var/vart skulle den individen behöva söka/kontakta?
Citera
2018-01-09, 22:01
  #873
Medlem
Är det någon som vet vart man kan få tag på ett falskt id nu förtiden? Nån som vet någon länk på darknet som är kända för att va legit, eller något annat? En vän behöver ett och han vill inte vänta ett år.

Både jag och han vet konsekvenserna så de ingen idé att ni försöker förklara för oss att det är dåligt osv. Jag hade min brors när ja va minderårig och kom in överallt och jag tycker att det var sjukt värt.
Citera
2018-04-05, 06:10
  #874
Medlem
Om man skulle vilja skaffa en falsk legitimation av typen EU-legitimation / nationellt ID-kort (dvs typen som gäller inom EU), som är så pass bra att man kan passera en gränskontroll i EU-land till ett annat (i vissa EU-länder så kollar dom faktiskt pass/leg, trots EU:s s k fria gränser), eller åka på tåg/buss från ett EU-land till ett annat (med detta falska leg), var vänder man sig då? Vad kostar det? Hur gör man?
Citera
2018-04-15, 05:06
  #875
Medlem
fibbe123s avatar
Nån som har bild på mallar? Framsida och baksida
Citera
2018-04-24, 04:36
  #876
Medlem
Hur får man tag på falska svenska körkort nuförtiden? Några aktörer som uppdaterat sin kvalar med hologram etc?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback