2012-07-12, 08:31
Medlem
Hej!

Hörde på radion för några dagar sedan att vit makt musik från Sverige är på uppgång igen. Nu undrar jag vilka band det rör sig om? Är det några nya band? Vilka i så fall?

Tack på förhand.
Citera
2012-07-19, 19:59
Medlem
Boddahs avatar
Ja det måste ju kommit något efter Pluton Svea, Odium osv?
Citera
2012-07-20, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boddah
Ja det måste ju kommit något efter Pluton Svea, Odium osv?

Odium är ju också rätt gamla i gemet. Det var någon talesperson från tidningen expo som sa att svensk vit maktmusik börjar bli en exportvara igen, är det lögn?
Citera
2012-07-21, 11:09
Medlem
Boddahs avatar
Så det finns inget nytt? Slappa ni och bli en främling i erat egat land. Inte många år kvar. Det Pluton osv sjöng om på 90 talet är tyvärr sant nu. Då trodde man dom överdrev.
Citera
2012-07-22, 23:04
Medlem
Nu har jag letat och letat. Hittade på nationell.nu en artikel om nyhetsinslaget http://www.nationell.nu/2012/07/05/s...ig-stark-igen/

Men om det är de banden expo hävdar gör att svensk vit makt musik är på frammarch igen så lär det ju vara lögn.
Citera
2012-07-25, 16:25
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Det enda jag kan komma på är väl Völund smed. Men det är väl knappast vitmaktmusik.
Citera
2012-07-25, 20:24
Medlem
Jo, Völund har ju återförenats. Känns dock inte riktigt "nytt" när det gäller återförening :/ Men det är ös i de gamla bitarna.
Citera
2012-07-25, 21:14
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Åh nej. Världens absolut sämsta musikform på uppgång igen?
Det finns inget sämre än vit makt musik. Det skulle väl vara punk i så fall men VMM är värre.

Nu är det inte budskapen jag stör mig på här vill jag poängtera, det är det vedervärdiga artistiska uttrycket.

Smaka på denna sinnessjukt värdelösa låten.

Henrik Pihlström - Logdans
http://www.youtube.com/watch?v=a6y-YJfWhXg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in