Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 01:44
  #517
Avstängd
Skuggnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
Jag vet inte Vad jag vill åstadkomma, stänga av verkligheten ett tag typ.
Då räcker väl antingen tjacket eller oxycontinet var för sig? För det enda som kommer hända om du blandar är att nojan slår till och du kommer inte kunna njuta av ruset.

Ska du äta/snorta eller panga?
Citera
2018-01-18, 01:45
  #518
Avstängd
Skuggnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Var halvkorkst men har massa benz hemma kvar..tagit 2-3 FluAlprazolam 1mg och 5-6st Ksalol 1mg Alprazolam så borde lätta helt snart. Fpr hålla mig vsken några timmsr för stt vara helt säker bara. 3F-PVP å sen benz aty lsnda på är lugnt men tsr man speed mef och dum som jag var en liten dos 2me maf spray så är drt klart msn nojjar lite. Mrn vsr 10 timmsr sen sprsyen och den lills linsn speed så är nognlugnt nu. Men kommer ändå vara vaken för säkra sidsn.
Jag tycker du ringer efter ambulans. Du kan inte stava ordentligt.
Citera
2018-01-18, 01:47
  #519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Då räcker väl antingen tjacket eller oxycontinet var för sig? För det enda som kommer hända om du blandar är att nojan slår till och du kommer inte kunna njuta av ruset.

Ska du äta/snorta eller panga?

Äta var tanken. Har både oxynorm & oxycodone (despot) förutom dexet..
Citera
2018-01-18, 01:48
  #520
Avstängd
Skuggnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
Äta var tanken. Har både oxynorm & oxycodone (despot) förutom dexet..
Blanda inte är mitt råd. Kör antingen eller.
Citera
2018-01-18, 01:50
  #521
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Blanda inte är mitt råd. Kör antingen eller.

Så hur mkt kan man ta om man bara tar en av dom? För jag känner fan inte av nått a det i de doserna jag tagit hittills..
Citera
2018-01-18, 01:54
  #522
Avstängd
Skuggnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
Så hur mkt kan man ta om man bara tar en av dom? För jag känner fan inte av nått a det i de doserna jag tagit hittills..
Det vet bara du själv. Jag ger dessutom inga råd angående doser.
Citera
2018-01-18, 01:57
  #523
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Det vet bara du själv. Jag ger dessutom inga råd angående doser.

Tack ändå
Citera
2018-01-18, 02:33
  #524
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggning
Jag tycker du ringer efter ambulans. Du kan inte stava ordentligt.

Överväger det men tagit en lite högre benz dos så borde släppa helt snart. Känns redsn lite bättre. Inge hög puls eller ångest. Får vars vaken ett tag till innan jag vågar sova bara. Men känner jag att det behövs ringer jag direkt.
Citera
2018-01-24, 05:05
  #525
Medlem
Att man inte hittat denna tråden tidigare, har gjort två dödliga mixar varpå en av dom flera gånger.

Tramadol+Tjack+Weed+Benzo+Imovane+Alkohol säkert ett tiotal gånger. Samt E medan jag gått på SSRI en gång. Ska man tacka gud eller är varningarna överdrift?

Att stoppa något i munnen på en med kramp gör mer skada än nytta och stor mängd vatten vid mdma intag är överdrift, de två grejer kan jag bidra med. Människor har åkt på förgiftning och problem med njurarna pga för stort vattenintag.

Och snorta ritalin kan förstöra lungorna rätt ordentligt, rekommenderar ingen till det. Har vaknat upp på nätterna och fått kämpa med andningen och försökt rensa lungor/hals på slem (det närmaste jag någonsin varit att ringa ambulans pga knarkande och så är det fjortis kapslar...). Återhämtar mig än idag trots 3 månader sedan det skedde. Fått sluta röka bla för att slippa vakna utan att kunna andas. Har läst två till inlägg om det, någon på flashback hade fått kol.

Kokain+Metylfendiat ska inte vara så bra heller har jag tidigare googlat, läste inte så noggrant men det skulle undvikas. Vet inte vad skadorna är men det var en massa varningar.

Ska man festa eller punda så ska man göra det ordentligt har mitt "motto" varit tills nu. Dags att läsa igenom tråden ordentligt och ta lära av den.
__________________
Senast redigerad av Clida 2018-01-24 kl. 05:23.
Citera
2018-02-11, 08:45
  #526
Medlem
MelindaKs avatar
Jag har tagit 2g amfetamin sen i Fredags ca. 19.00. Drog min sista lina igår ca. 20.00. Har fortfarande inte lyckats somna trots 2mg Xanor. Har några Zolpidem 10mg hemma, kan jag slänga i mig 2-3 stycken i syftet av att soooooova?!
Citera
2018-02-11, 19:37
  #527
Medlem
makduis avatar
Vilka hallucinogener finns det som icke agerar på serotoninet? som alltså skulle vara ofarligt ihop med ssri preparat..? det enda jag kommer på som jag vet är dmt även fast det påverkar serotoninet så är det på något sett helt ofarligt ihop med det vet inte varför.. informera mig gärna mer om det om ni vet det också.
Citera
2018-02-25, 00:28
  #528
Medlem
eddiepeddies avatar
Alla Fentanyl analoger (även medicinskä) tillsammans med någon CS drog är livsfarligt!
CS och sen benz att landa på kan vara OK men i låga doser och på egen risk!

Mitt motto är: bara en substans åt gången!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback