Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-09, 19:24
  #1
Medlem
Är sugen på att testa E då många av mina vänner gjort det och säger att det varit det bästa de varit med om. Dock tränar jag väldigt mycket på elitnivå och får inte tappa för mycket kondition, så jag undrar helt enkelt hur mycket det påverkar konditionen och om man kan träna typ dagen efter man tagit det?
Citera
2012-07-09, 19:28
  #2
Medlem
trosfuktarns avatar
Tror inte du tappar något. Det med träning dagen efter är nog ingen hit, då man brukar vara rätt nere och tom.
Citera
2012-07-09, 19:30
  #3
Medlem
Turkfans avatar
Träning är väl om inget annat ett bra sätt att slippa sin AT.
Så länge du tar dig ut så är det troligtvis inga problem, och MDMA har såvitt jag vet inga negativa effekter på din kondition.

Sen om detta är en tråd för drogakuten är väl en annan fråga, finns en esctasy-FAQ som kanske hade passat bättre.
Citera
2012-07-09, 19:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
Träning är väl om inget annat ett bra sätt att slippa sin AT.
Så länge du tar dig ut så är det troligtvis inga problem, och MDMA har såvitt jag vet inga negativa effekter på din kondition.

Sen om detta är en tråd för drogakuten är väl en annan fråga, finns en esctasy-FAQ som kanske hade passat bättre.

Okej tack! Och okej jag ska tänka på det nästa gång, är ny här så hittar inte riktigt..
Citera
2012-07-09, 20:16
  #5
Medlem
G-punktens avatar
Du lär ju inte få bättre kondition iaf

Om du bara testar 1 gång så kommer det knappast göra någon skillnad.
Citera
2012-07-15, 00:52
  #6
Medlem
Struisvogels avatar
Dansar du hela natten så lär det ju bli i minsta fall +-0
Citera
2012-07-16, 07:56
  #7
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Dansar du hela natten så lär det ju bli i minsta fall +-0
Haha det ligger nog något i det du skrev..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback