Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-09, 16:45
  #1
Medlem
Jag är i behov en enkel SMS-tjänst för en kunds räkning och har kollat in Multimobil.se, men efter att jag skickat en rad mail till dem utan att få svar och telefonnumret som de anger i kontaktinfon inte leder någonstans så blev jag minst sagt skeptisk...

Googlade lite mer och kontaktade ett företag som använder deras tjänst och fick till svar att Multimobil fungerade fint till slutet av 2011, men sedan har de INTE gjort utbetalningar av intjänade pengar, utan medger ej uttag. Företaget som jag var i kontakt med har också försökt nå Bozoka utan att lyckas

Nu behöver jag nätets bästa detektiv, Flashback, för att ta reda på mer om företaget...
Citera
2013-05-27, 23:51
  #2
Medlem
Flor-Idas avatar
Lyfter denna tråd, då även jag har frågor om företaget. Har fått erbjudande om att använda deras SMS-tjänst för betalningar i firman.

Någon som har erfarenhet av Multimobil?
Citera
2015-04-06, 21:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Lyfter denna tråd, då även jag har frågor om företaget. Har fått erbjudande om att använda deras SMS-tjänst för betalningar i firman.

Någon som har erfarenhet av Multimobil?

Jag har.
Citera
2015-04-06, 21:30
  #4
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staniola
Jag har.
Ett väl uttömmande svar
Citera
2017-09-09, 12:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Ett väl uttömmande svar
Jag har aldrig haft problem med detta företag. Har använt deras sms-tjänst i många år. Utbetalningar fungerar perfekt. Men det går inte ta ut förrän det finns minst 1000 kr på ens konto. Då får man själv klicka på en knapp för utbetalning. Man får alltså ha lite egen koll. Men pengarna är trygga hos multimobil. Bozoka hette de förr, men de gjorde någon ändring för ett antal år sedan. Innan kom betalning från Bozoka, numer från den danske bank
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback