Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-09, 16:17
  #1
Medlem
vike22s avatar
Tjena!

Tänkte bara höra om det är någon som vet hur / om det går att på Fifa 12, i karriärläge, spara sina olika laguppställningar så att man snabbt kan ladda dem och slippa byta ut spelare för spelare mellan varje match? Så att man t.ex har en ordinarie, sedan en reserv (då man vill vila ordinarie), och kanske en ung trupp. Just nu så byter jag spelare för spelare, vilket blir otroligt jobbigt när det är mycket växlande...

Jag har för övrigt Fifa 12 till ps3 och är beredd på att göra i stort sett vad som helst för att fixa detta, om det finns några mods eller liknande för att få igång skiten..

Tycker även att det är riktigt dåligt att dem inte har den funktionen original, om dem nu inte har det?

Tack!
__________________
Senast redigerad av vike22 2012-07-09 kl. 16:22.
Citera
2012-07-09, 16:51
  #2
Medlem
steveharrisffss avatar
https://www.flashback.org/t1335105 Hör med dom.
Citera
2012-07-09, 17:05
  #3
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
https://www.flashback.org/t1335105 Hör med dom.

Detta är inget förslag inför nästa FIFA, måste först ta reda på om det kanske redan går?
Citera
2012-07-09, 17:41
  #4
Medlem
Jag tror man kan spara formationer och taktik men spelare är jag inte säker på.
Citera
2012-07-09, 18:08
  #5
Medlem
Zebratutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Tjena!

Tänkte bara höra om det är någon som vet hur / om det går att på Fifa 12, i karriärläge, spara sina olika laguppställningar så att man snabbt kan ladda dem och slippa byta ut spelare för spelare mellan varje match? Så att man t.ex har en ordinarie, sedan en reserv (då man vill vila ordinarie), och kanske en ung trupp. Just nu så byter jag spelare för spelare, vilket blir otroligt jobbigt när det är mycket växlande...

Jag har för övrigt Fifa 12 till ps3 och är beredd på att göra i stort sett vad som helst för att fixa detta, om det finns några mods eller liknande för att få igång skiten..

Tycker även att det är riktigt dåligt att dem inte har den funktionen original, om dem nu inte har det?

Tack!

Det går att fixa är jag nästan helt hundra på, tyvärr så har jag inte min Xbox så jag kan berätta hur man gör.
Citera
2012-07-09, 21:39
  #6
Medlem
vike22s avatar
Att ni är så säkra, fan att ingen vet hur man gör
Citera
2012-07-10, 03:39
  #7
Medlem
steveharrisffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Detta är inget förslag inför nästa FIFA, måste först ta reda på om det kanske redan går?
Men det är den officiella FIFA tråden.
Bara att den från början handlade om just förbättringar inför nästkommande spel.

Fråga där! De vet.
Citera
2012-07-10, 08:59
  #8
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Men det är den officiella FIFA tråden.
Bara att den från början handlade om just förbättringar inför nästkommande spel.

Fråga där! De vet.

Okej har frågat nu!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback