Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2014-01-12, 18:32
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePixieify
Är det någon som har koll på om "Robban" slutat skaka galler? Tyckte bestämt att det var han jag såg traska omkring i Ingelstad med ett flin på läpparna.

Jaop såg han idag på ica. Tror han släpptes för 6 månader sen typ.
Citera
2014-09-23, 21:22
  #110
Medlem
Any news? Ny flickvän? Nya filmer? Bättre kamera?
Citera
2015-01-06, 15:53
  #111
Medlem
fy fan efter lite noggrannare läsning så jobbar han /jobbat på macken i ingelstad lite sent inlägg men ändå..
Citera
2019-07-21, 03:18
  #112
Medlem
Tror jag har läst alla dessa kommentarer fram o tillbaka hundra gånger de senaste sju åren.. Sophie Gustavsson och Lisette har ju iallafall eldat på dessa kommentarerna rejält... Tack Micke, dina ord va varma i stunderna dom behövdes som mest. Jag är glad att detta kunde roa så många under åren, och för er som hoppades på de så kan jag berätta att nej mitt liv har inte kommit upp på banan ännu... Enda sen den tredje oktober 2013 när jag blev en ”fri” man, så har jag bara sippat efter luft samtidigt som jag drunknat.. antar väl att jag förtjänar detta efter alla dessa åren.
Citera
2019-07-21, 11:41
  #113
Medlem
Pantone297Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skiiny
Tror jag har läst alla dessa kommentarer fram o tillbaka hundra gånger de senaste sju åren.. Sophie Gustavsson och Lisette har ju iallafall eldat på dessa kommentarerna rejält... Tack Micke, dina ord va varma i stunderna dom behövdes som mest. Jag är glad att detta kunde roa så många under åren, och för er som hoppades på de så kan jag berätta att nej mitt liv har inte kommit upp på banan ännu... Enda sen den tredje oktober 2013 när jag blev en ”fri” man, så har jag bara sippat efter luft samtidigt som jag drunknat.. antar väl att jag förtjänar detta efter alla dessa åren.
Fy fan vilket psykopatiskt kräk du är. Jag,jag,jag...
Vilka är tjejerna du namnger och hänger ut?
Har Micke möjligtvis Downs och en koppling till dig?
...och ja, du förtjänar allt.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback