Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-09, 08:22
Medlem
Hej,
Om jag registrerar mig för 99 dollar och blir utvecklare på Mac OS, då får jag ju tillgång till alla beta versioner.
Men får jag även tillgång till dom skarpa versionerna kostnadsfritt?
Tänkte som att man cashar 99 dollar per år så måste man ju kunna få dom skarpa versionerna kostnadsfritt.
Isf så är det ju aktuellt för mig att blir beta testare, annars inte.

Någon som vet?
Citera
2012-07-09, 09:01
Medlem
Den skarpa Mac OSX får du köpa när den kommer.
Citera
2012-07-09, 13:15
Medlem
Inigos avatar
Du får tillgång till både betaversionerna av kommande OS (just nu 10.8) och kommande uppdateringar (10.7.5 betan för tillfället). Även senaste skarpa versionen av Lion (10.7.4) går att ladda ner gratis genom medlemsskapet (du får en voucher till Mac App Store för att ladda hem den).

Så ja, du slipper betala igen sen för att få tillgång till exempelvis Mountain Lion när set kommer ut.
Citera
2012-07-09, 14:11
Medlem
Mountain Lion kommer kosta typ $39, så förstår inte hur du hade tänkt "tjäna" på det.

Du kan ju annars bara dra hem det via torrent. Är inte ens någon cd-key för Mac OS.
Citera
2012-07-09, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av five.
Mountain Lion kommer kosta typ $39, så förstår inte hur du hade tänkt "tjäna" på det.

Du kan ju annars bara dra hem det via torrent. Är inte ens någon cd-key för Mac OS.

Med tanke på att jag är väldigt intresserad utav teknik + att jag kommer börja utveckla div program till MAC OS så kommer jag behöva det, så detta var bara en fundering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in