Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-07, 01:26
  #1
Medlem
Detta utspelade sig när ja var i 14-årsåldern o skulle köpa ut folköl me polarna. xD


Hos Ahmeds Livs som det går dåligt för kommer fjortisarna in för o kunna köpa sina 3,5% öl.

Ahmed - Ey bruschor, bara dricka 1 inte flera ok ok ? Dricka ni flera ni blir glada o vill springa o dansa o ha kul me tjejer va.
Fjortisarna - Aa vi lovar, lät tråkigt o bli sån !

Innan de lämnar butiken frågar..

Fjortisarna: Varför blir det dyrare om man köper ett 6-pack en 6 lösa öl.
Ahmed - Om ingen köper 6-pack jag kan använda kartongen o göra mina prislappar.
Fjortisarna: Ahaaaaaaaaaaaa !
Citera
2012-07-07, 01:30
  #2
Medlem
Gå och lägg dig.............
Citera
2012-07-07, 01:33
  #3
Medlem
Jag steg upp 22.00 idag du vet :P
Citera
2012-07-07, 01:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zejoker
Detta utspelade sig när ja var i 14-årsåldern o skulle köpa ut folköl me polarna. xD


Hos Ahmeds Livs som det går dåligt för kommer fjortisarna in för o kunna köpa sina 3,5% öl.

Ahmed - Ey bruschor, bara dricka 1 inte flera ok ok ? Dricka ni flera ni blir glada o vill springa o dansa o ha kul me tjejer va.
Fjortisarna - Aa vi lovar, lät tråkigt o bli sån !

Innan de lämnar butiken frågar..

Fjortisarna: Varför blir det dyrare om man köper ett 6-pack en 6 lösa öl.
Ahmed - Om ingen köper 6-pack jag kan använda kartongen o göra mina prislappar.
Fjortisarna: Ahaaaaaaaaaaaa !


skall detta vara roligt eller? vad skall vi diskutera här? gå lägg dig!
Citera
2012-07-07, 01:40
  #5
Medlem
Ja vi tyckte han var rolig iaf eftersom han va så knäpp, säga att man inte ska dricka mer än 1 så att man blir glad för de får ju småbarn o inte testa mer en 1 då elr hur ? xD

Sen att han hade prislappar från 6-packs kartonger på allt i hela butiken, varenda vara var prislappad från sån kartong. xDDDDD
Citera
2012-07-07, 01:43
  #6
Medlem
Men man kan ju inte göra alla till lags såklart. O förstår att ni 2 som tycker så e polare, men kanske man roar nån själ där ute du vet

Gå o lägg er istället för o inte göra nå konstruktivt e mitt tips. Lycka till !
Citera
2012-07-07, 02:04
  #7
Medlem
Jag som är lättroad log inte ens. Bättre lycka nästa gång, ljushuvud.
Citera
2012-07-07, 02:38
  #8
Medlem
.
Citera
2012-07-07, 02:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donchey
Jag som är lättroad log inte ens. Bättre lycka nästa gång, ljushuvud.

Kul att folk som inte har samma humor / värderingar o dylikt kallar folk för ett sånt ord som "ljushuvud" som man kan definera brett. Sorgligt.

Jag är med i mensa har en IQ på 145 jag kallar mig som ett ljushuvud även om jag inte vet allt, vem vet det ?

Jag fattar inte varför folk måste värka ur sig dåliga kommentarer o bli ovän mot folk som inte gjort andra något.

Du tror kanske jag vill komma med det bästa som finns som dom flesta men nej det är inte min tanke har mognat ifrån den åldern då det var viktigt.

Så du kan nog kalla dig själv ett ljushuvud efter den kommentaren till någon du inte känner.

Bara du är ju humor i sig, om man är smartare än dig förståss, så ledsen att du inte kan skratta åt dig själv.
__________________
Senast redigerad av zejoker 2012-07-07 kl. 03:01.
Citera
2012-07-07, 02:42
  #10
Medlem
Jag förstod inte! Men sen så är jag inte heller medlem i Mensa!
Citera
2012-07-07, 03:00
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Jag förstod inte! Men sen så är jag inte heller medlem i Mensa!

Man behöver inte hög IQ av att se de roliga i nåt, det handlar om smak, så även du kunde haft roligt.

Framgår ju rätt tydligt av mitt förra inlägg att humorsmak och grad av IQ inte hänger ihop o sen försöker du va rolig genom att säga att du inte förstod för du inte har högt IQ, bra jobbat. Du underhöll kanske dina pundarpolare, men vi skrattar åt dig.

next !
__________________
Senast redigerad av zejoker 2012-07-07 kl. 03:09.
Citera
2012-07-07, 03:17
  #12
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zejoker
Man behöver inte hög IQ av att se de roliga i nåt, det handlar om smak, så även du kunde haft roligt.

Framgår ju rätt tydligt av mitt förra inlägg att humorsmak och grad av IQ inte hänger ihop o sen försöker du va rolig genom att säga att du inte förstod för du inte har högt IQ, bra jobbat. Du underhöll kanske dina pundarpolare, men vi skrattar åt dig.

next !

Du är ju knasig.

On.t. Säkert roligt om man var med, men du har formulerat alldeles för dåligt för att förmedla den känslan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback