Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-06, 08:40
  #13
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Relationsakuten /mod
Citera
2012-07-06, 11:17
  #14
Medlem
Ää, hon är ju ändå ex till honom eller hur? Another man's trash is another man's treasure, lev lite för fan
Citera
2012-07-06, 11:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davett
Ää, hon är ju ändå ex till honom eller hur? Another man's trash is another man's treasure, lev lite för fan

Jo, men inte fan håller man på med sin polares ex. Speciellt inte när han visste att dem inte var över varandra. Kom igen, skärpning. Jag skulle inte vilja ha dig som vän, som inte respekterade mina känslor.
__________________
Senast redigerad av deroz 2012-07-06 kl. 11:46.
Citera
2012-07-06, 11:22
  #16
Medlem
Ragge_51s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domviktiga
jo ska ringa tjejen o se...'

tack för övriga svar..

Edit: Detta är fan våran sämsta dag i vårat liv.


Som man bäddar...
Citera
2012-07-06, 12:17
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deroz
Jo, men inte fan håller man på med sin polares ex. Speciellt inte när han visste att dem inte var över varandra. Kom igen, skärpning. Jag skulle inte vilja ha dig som vän, som inte respekterade mina känslor.

Så hans ex bör inte träffa annat folk för att visa hänsyn till honom? Nä, menar mer att är det slut så är det, är det dock så att hans polare där har känslor kvar för henne så är det en annan femma. Men, annars är det svårt att respektera känslor som inte finns menar jag :/
Citera
2012-07-06, 12:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davett
Så hans ex bör inte träffa annat folk för att visa hänsyn till honom? Nä, menar mer att är det slut så är det, är det dock så att hans polare där har känslor kvar för henne så är det en annan femma. Men, annars är det svårt att respektera känslor som inte finns menar jag :/

Nej, men som du säger så bör ex visa hänsyn och inte hålla på med dennes vänner och ännu viktigare så litar jag på att mina vänner inte håller på med mitt ex som jag fortfarande har känslor för.

Det skulle vara en helt annan sak om TS kompis sagt: "Jag är över henne."
Citera
2012-07-09, 12:43
  #19
Medlem
Hur gick de då?
Citera
2012-07-09, 13:12
  #20
Medlem
Jag hoppas att du kommer få en sån fet smäll att du inte kommer kunna gå rakt på 5 dagar. Det du gjorde är fan oförlåtligt.
Citera
2012-07-09, 14:07
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domviktiga
Hallå grabbar, det har uppståtte ett stort problem i min och min polares livssituation.

Jo det börja som så att jag, polare A och en tjejkompis(polare B's ex, som för övrigt är en jävligt bra vän till mig och polare A.) var o festa.. blablablba.. vi drog hem till polare A senare på kvällen.
Tjejen har inte kommit över polare B och dom har hållt på med varandra ett bra tag(år) utan att vara tillsammans.
Han får ha sex med vem han vill utan att det gör han något, hon blir ledsen varje gång han har det med någon annan. MEn när hon har sex med någon blir han jäävligt sur...

I vilket fall när vi kom hem till polare A så gjorde vi inget förutom att dricka lite bärs sen lyssna på musik.
Det slutade med att hon och jag började ha sex medens polare A var klarvaken och han vart inte riktigt nöjd på att jag knulla i hans rum med en brud när han va vaken. medens jag satte på henne fick jag ångest och gick ut. Då går hon till polare A och så har dom sex...

Nu sitter vi här VÄRLDENS ångest och undrar hur fan vi ska framföra detta till våran polare B..
Haha, det där gjorde min dag. Berätta inget, vettja.
Citera
2012-07-09, 14:33
  #22
Medlem
Janne-Taikons avatar
Rätt uppenbart att tjejen till polare B ville ha Er båda, samtidigt.

Tycker f.ö att det var jävligt vekt att Ni inte ställde upp på det, men då tjejen har haft sitt lilla roliga så kan väl du och polare A? Köra Ert race nu?
Citera
2012-07-09, 15:10
  #23
Medlem
Herr.Vakens avatar
Ta smällen! Se filmen "milf".
Citera
2012-07-09, 16:03
  #24
Medlem
jonte-malmos avatar
blev han glad när du berättade eller lät du bli?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback