23 672 besökare online
856 768 medlemmar • 45 810 415 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
domviktiga
Medlem
domviktigas avatar
Hallå grabbar, det har uppståtte ett stort problem i min och min polares livssituation.

Jo det börja som så att jag, polare A och en tjejkompis(polare B's ex, som för övrigt är en jävligt bra vän till mig och polare A.) var o festa.. blablablba.. vi drog hem till polare A senare på kvällen.
Tjejen har inte kommit över polare B och dom har hållt på med varandra ett bra tag(år) utan att vara tillsammans.
Han får ha sex med vem han vill utan att det gör han något, hon blir ledsen varje gång han har det med någon annan. MEn när hon har sex med någon blir han jäävligt sur...

I vilket fall när vi kom hem till polare A så gjorde vi inget förutom att dricka lite bärs sen lyssna på musik.
Det slutade med att hon och jag började ha sex medens polare A var klarvaken och han vart inte riktigt nöjd på att jag knulla i hans rum med en brud när han va vaken. medens jag satte på henne fick jag ångest och gick ut. Då går hon till polare A och så har dom sex...

Nu sitter vi här VÄRLDENS ångest och undrar hur fan vi ska framföra detta till våran polare B..

drlinkp
Medlem
drlinkps avatar
Wow, vilket svin du är. Man pillar inte någons ex, speciellt inte när han fortfarande inte är helt över henne...

Vore du min kompis hade jag aldrig någonsin pratat med varken dig eller henne igen. Tycker dock absolut att du ska berätta, bättre det... Han kanske till och med förlåter er.

patwotrik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av domviktiga
Nu sitter vi här VÄRLDENS ångest och undrar hur fan vi ska framföra detta till våran polare B..
Börja med att fundera på OM ni ska göra det. Däremot tycker jag att ni alla ska komma överens om att ingen berättar för honom innan ni alla kommit överens om att det ska berättas. Alla ni tre ska veta att X talar om det innan X verkligen gör det.

T5Racing
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
Hallå grabbar, det har uppståtte ett stort problem i min och min polares livssituation.

Jo det börja som så att jag, polare A och en tjejkompis(polare B's ex, som för övrigt är en jävligt bra vän till mig och polare A.) var o festa.. blablablba.. vi drog hem till polare A senare på kvällen.
Tjejen har inte kommit över polare B och dom har hållt på med varandra ett bra tag(år) utan att vara tillsammans.
Han får ha sex med vem han vill utan att det gör han något, hon blir ledsen varje gång han har det med någon annan. MEn när hon har sex med någon blir han jäävligt sur...

I vilket fall när vi kom hem till polare A så gjorde vi inget förutom att dricka lite bärs sen lyssna på musik.
Det slutade med att hon och jag började ha sex medens polare A var klarvaken och han vart inte riktigt nöjd på att jag knulla i hans rum med en brud när han va vaken. medens jag satte på henne fick jag ångest och gick ut. Då går hon till polare A och så har dom sex...

Han lär ju inte bli sur. Ni skulle ha dubblat henne :d

Erich.Honecker
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Jag förstår mig inte på folk som i tid och minut måste sprida sin säd. Vad är ditt problem egentligen? Kan du inte behärska dig eller?

Erich Honecker,
Der Vorsitzende des Staatsrats der Deutschen Demokratischen Republik

Oldberry
Medlem
Oldberrys avatar
Det där känner man ju igen. Bruden vill ha bekräftelse och göra B avundsjuk.

Du är för övrigt ett svin.

domviktiga
Medlem
domviktigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Jag förstår mig inte på folk som i tid och minut måste sprida sin säd. Vad är ditt problem egentligen? Kan du inte behärska dig eller?
Skit ned dig om du ska komma in på tråden bara för att klanka ned på oss.

domviktiga
Medlem
domviktigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Börja med att fundera på OM ni ska göra det. Däremot tycker jag att ni alla ska komma överens om att ingen berättar för honom innan ni alla kommit överens om att det ska berättas. Alla ni tre ska veta att X talar om det innan X verkligen gör det.
jo ska ringa tjejen o se...'

tack för övriga svar..

Edit: Detta är fan våran sämsta dag i vårat liv.
Senast redigerad av domviktiga 2012-07-05 kl. 20:51.

patwotrik
Medlem
Citat:
jo ska ringa tjejen o se...'
Ni borde träffas allihopa och diskutera igenom det ordentligt. Jag säger inte att ni inte ska berätta, men det är inte självklart hur ni bör göra. Personligen hade jag nog valt att inte berätta.
Citat:
Edit: Detta är fan våran sämsta dag i vårat liv.
Och jag hoppas att du förstår att ni förtjänar det.

joello
Medlem
Har varit i en liknande situation, det slutade inte bra. Kan inte ge något råd förutom att hålla tyst som fan om det, men du kan vara mer eller mindre säker på att det kommer komma ut någon gång.. Sådana saker gör det alltid.
Men, som någon skrev, kom överens om att ingen av er säger något. Då kanske det dröjer några år innan det kommer ut och då kommer det kännas mindre.

Scubble
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Klart ni ska berätta det, håller ni tyst om det kommer exet berätta det om polare B och hon någonsin hamnar i något framtida gräl. När ni berättat hoppas jag han fryser ut er från sitt liv, fyfan vad vidriga ni är.

Trapaza
Medlem
Förstår inte varför ex fortfarande bryr sig om varandra, vad stoppar TS från att knulla skiten ur henne? hans polare vill ej ha henne, därav att han gjorde slut, och vill inte att andra ska ha henne? Spräck hennes fitta och skit i vad han tycker, säg att han inte borde ha gjort slut med henne om han vill ha henne kvar, så enkelt är det.

Svara på ämne
Topp Dela »