Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-03-11, 19:19
  #1
Banned
LopoWahos avatar
Idag började jag märka att jag har ont typ ömt i högra bröstet precis under bröstvårtan.. senare började ja få ont i andra bröstet.. men det gör mest ont när jag trycker på det högra.. det är precis vid slutet av bröstet under vårtan..
känns som om ja slått mig där, typ som om man har en blåmärke

behöver ja oraoa mig eller kan de va träningsverk?
Citera
2005-03-11, 19:24
  #2
Banned
chewdogs avatar
60 mg nolva tills det försvinner sen fortsätter du med 20 resten av kuren. Arimidex borde du skaffa också
Citera
2005-03-11, 19:25
  #3
Medlem
Kan vara nojja, kan vara bt.. svårt att avgöra härifrån.
Jag skulle inte börjat med Nolvan än.
Citera
2005-03-11, 19:26
  #4
Banned
LopoWahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
60 mg nolva tills det försvinner sen fortsätter du med 20 resten av kuren. Arimidex borde du skaffa också


så ni tror att de e gynno? vad är armidex?
Citera
2005-03-11, 19:27
  #5
Banned
LopoWahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Kan vara nojja, kan vara bt.. svårt att avgöra härifrån.
Jag skulle inte börjat med Nolvan än.


Men kan ja avvakta och kolla om något annat händer? nån snacka om irritationer o sånt.. men mina bröstvårter är jämnt styva nu sen nån vecka sen
Citera
2005-03-11, 19:28
  #6
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
så ni tror att de e gynno? vad är armidex?
Ska man kura bör man vara rikigt påläst och se till att man vet vad som behövs utifall att man får problem...läs bl a. stickyn och om du inte hittar något där så använd sökmotor...
Citera
2005-03-11, 19:29
  #7
Banned
LopoWahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergoforce_33
Ska man kura bör man vara rikigt påläst och se till att man vet vad som behövs utifall att man får problem...läs bl a. stickyn och om du inte hittar något där så använd sökmotor...


har redan läst plus ja har allt tillhands.. men armidex e första gången ja hör talas om
Citera
2005-03-11, 19:32
  #8
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
har redan läst plus ja har allt tillhands.. men armidex e första gången ja hör talas om
Sorry att jag skrev så bryskt...men man bör vet vad man stoppar i sig och vad det gör med kroppen...men det är inte lätt att veta vad allt heter och vad allt gör om man inte läst om det...
Armidex - det blockerar inte östrogenet utan förhindrar steroiderna att aromatisera!!!
Citera
2005-03-11, 19:35
  #9
Banned
LopoWahos avatar
fattar hälften av de du skriver, men ska ja avvakta ett par dagar innan ja sätter igång med nolva eller börja direkt?

men just nu känner ja att de gör ont eftersom att ja tryckt o känt som fan på de idag.. och den högra gör mer ont fast det känns som om det är benet vid bröstet som gör de..
Citera
2005-03-11, 19:37
  #10
Medlem
Egentligen borde du fatta. Man ska veta allt vad det dära handlar om INNAN MAN ENS KÖPER GREJJER, ganska så seriösa saker det handlar om.
Citera
2005-03-11, 19:37
  #11
Banned
LopoWahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergoforce_33
Sorry att jag skrev så bryskt...men man bör vet vad man stoppar i sig och vad det gör med kroppen...men det är inte lätt att veta vad allt heter och vad allt gör om man inte läst om det...
Armidex - det blockerar inte östrogenet utan förhindrar steroiderna att aromatisera!!!


jo jo jag förstår dig, men ja har läst på innan o ja har testo redo.. men vet jo inte om det är gynno eller inte
Citera
2005-03-11, 19:39
  #12
Medlem
Ergoforce_33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LopoWaho
fattar hälften av de du skriver, men ska ja avvakta ett par dagar innan ja sätter igång med nolva eller börja direkt?

men just nu känner ja att de gör ont eftersom att ja tryckt o känt som fan på de idag.. och den högra gör mer ont fast det känns som om det är benet vid bröstet som gör de..
Håller med cmd...avvakta någon dag och sluta klämm...kan vara ibillning kan vara gynno...det lär nog visa sig...*är inte lätt att vara norrlänning...men man kan ju ursäkta sig att man är det åtminstone när man inte blir förstådd*
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback