19 705 besökare online
857 218 medlemmar • 45 829 680 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Hallucinogener
Svara på ämne
Ämnesverktyg
wwdow
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Nej. Lsd smakar inget. Iallafall inte i dessa små mängder. Om man skulle klunka ur en flaska så kanske, men det är ju inte folk så pigga på att testa.
Färgämnen, pappret osv kan dock smaka.

Fortfarande inte?
ju nu känner jag, men inga vidare hallisar? bara extrem eufori?

Dreijer
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwdow
ju nu känner jag, men inga vidare hallisar? bara extrem eufori?
Känner du ingenting efter 3h?

wwdow
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Känner du ingenting efter 3h?
Nu när jag verkligen provocerar, lyssnar på psytrance och kollar på http://existenz.se/out.php?id=30895
kan det verkligen se ut som att de tvingar in mig i kyrkan med ghastar

wwdow
Medlem
Citat:
Nu när jag verkligen provocerar, lyssnar på psytrance och kollar på http://existenz.se/out.php?id=30895
kan det verkligen se ut som att de tvingar in mig i kyrkan med ghastar
och att gå till toaletten med 3 kolsvarta dörröppningar på var sin sida var nog det läskigaste när det första jag ser i den ena är en kattfan som sitter och mjauar

Dreijer
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
och att gå till toaletten med 3 kolsvarta dörröppningar på var sin sida var nog det läskigaste när det första jag ser i den ena är en kattfan som sitter och mjauar
Tycker inte ens att du borde vara skrivduglig, typ.

alkhd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Tycker inte ens att du borde vara skrivduglig, typ.
Jag var halvt skrivduglig på 5 blotters (dock löstes dem upp långsamt, man kan säga att jag svalde en påse med 5 blotters i för att skippa den långa förklarningen, blev 18-20 timmar trippin', peakade i typ 10-12 timmar heh). Ska tydligen ha vart lsd blotters på 100µg +/- 20µg.

Sen är ju inte OP precis 100% skrivduglig atm heller, stavar rätt gör han dock

wwdow
Medlem
Jag tror jag fick lite dåliga lappar, förstår inte varför jag skulle börja skriva dåligt?
även nu, en väldig tid efter intag så ser jag saker i ögonvrån och det "flashar" runt min focus till psytrance musiken. Synd att det har blivit ljust ute!

Rkm
Medlem
Citat:
Jag tror jag fick lite dåliga lappar, förstår inte varför jag skulle börja skriva dåligt?
även nu, en väldig tid efter intag så ser jag saker i ögonvrån och det "flashar" runt min focus till psytrance musiken. Synd att det har blivit ljust ute!

synd att de blivigt ljust? Vad var de för lappar du käka då ? Borde ju iaf se att saker andas konstant ?

alkhd
Medlem
Citat:
Nja, kan vara LSD om du tog den andra lappen 21:50 - blir ca 9½ timme och du är vid slutet på comedown?

Måste säga att den lilla informationen du givit om hur trippen var låter som 25i-NBOMe dock, dessa säljs nästan aldrig som LSD vad jag vet dock.
Stämmer: Rätt så mycket eufori och väldigt lite visuals i ca 1 timme - efter 1 timme började du få lite mer visuals, t.ex. tracers och att du såg saker i väggar/marken (dem andades INTE dock), du fick tracers (om du rör handen framför ansiktet fort så blir det ett "spår" efter den). Du var rätt klar i huvudet men inte 100%. Sinnena förstärktes rätt så mycket - smått mer än cannabis förstärker.

På vad jag är rätt så säker var LSD så upplevde jag det som: "wtf-is-happening-psychotic-breakdown-but-i-like-it" och allting vägrade fungera. Sinnena förstärktes också väldigt mycket, overload. Svårt att förklara väldigt skummt.

hoppidoppi
Medlem
hoppidoppis avatar
Mannen jag har tagit LSD 500 microgram och man peakar inte alls så länge.
Det är 3-6 timmar peak som gäller. Inte mer, sen är det mesta över.

Är det mer är det något annat vid den dosen

alkhd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Mannen jag har tagit LSD 500 microgram och man peakar inte alls så länge.
Det är 3-6 timmar peak som gäller. Inte mer, sen är det mesta över.

Är det mer är det något annat vid den dosen
Som sagt, skyddad av "plastpåse"=löses upp långsammare aka allt kom inte på samma gång. Mata dig själv med en blotter per timme i 5 timmar så lär du peaka i runt 10 timmar.

Inte 100% säker på att det var LSD, men ingen annan av de 30+ personerna som fick från samma batch hade problem med det dock, så jag litar på att det var LSD. Effekterna stämmer in rätt så mycket bättre på LSD än på någon av DOX-varianterna förutom sömnproblem i slutet, men det var nog pga den rätt hårda ångesten, kände inte att det var någon slags stimulation som höll mig uppe.

edit; 18:00-02:00 höll peaken enligt det jag skrivit ner i textdokument; 8 timmar, kändes längre
02:00-10:00 fortsatte se fraktaler och var fortfarande rätt mindfuck'd, väldigt långsam comedown började nu.
10:00-12:00 lite halvmindfuck, inte säker på om det var lsd't eller bara jag.
12:00+ trippen över, ångest i ca 10timmar innan jag somnar -> ångest halva dagen efter.
Senast redigerad av alkhd 2012-07-06 kl. 22:10.

TheGreedy
Medlem
TheGreedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkhd
Jag var halvt skrivduglig på 5 blotters (dock löstes dem upp långsamt, man kan säga att jag svalde en påse med 5 blotters i för att skippa den långa förklarningen, blev 18-20 timmar trippin', peakade i typ 10-12 timmar heh). Ska tydligen ha vart lsd blotters på 100µg +/- 20µg.

Sen är ju inte OP precis 100% skrivduglig atm heller, stavar rätt gör han dock

Det kan inte vart DOI du fått i dig då?

http://www.erowid.org/library/books_...ihkal067.shtml

Svara på ämne
Topp Dela »