Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2005-04-01, 12:00
  #49
Medlem
Ayahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Montecore
1:an är bäst fortfarande som sagt, jag skrek när Grey Fox dog i 1:an, han som va så tuff

jag har för mig att han tog mycket tidigare men har varit någon sort "Half alive" robot sedan nån (Va de "big boss"??) som satte på han den där rustningen och grejor ??
Citera
2005-04-01, 12:03
  #50
Medlem
Ayahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Det kan ju knappast stämma! Det är ju mening att man ska tro att Snake "dör" där.

det stämmer inte vitt jag vet men hela plattformesuppdraget med Rayden är en skapad simulation för honom för att skapa en ny krigare eller vad det är, det är hursomhelst en jäkla massa fuffens som ledningen håller på med där och det skulle värkligen inte förvåna mig om USA verkligen leds på det sätt som de uppger i spelet :P
Citera
2005-04-01, 14:07
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simonize91
Nån skrev om hur man fick stealth när man mötte The Boss? hur då?

Och sen så tycker jag att 3:an var på grund för kort, 2:an körde ja säkert i ett halvår eftersom att jag kunde springa runt på oilrig och lägga ut
porr-tidningar och sånt

Man orkar liksom inte springa runt som en jävla skogs mupp i oigenkänliga miljöer i 3:an. Man klarar spelet sen är det slut

Sen undrar jag varför Snake aldrig ska få ett bra slut(förutom om Meryl överlever) jävla otur att Eva stack i slutet av 3:an

Tack för den spoilern =|

Citat:
Ursprungligen postat av Ayah
det stämmer inte vitt jag vet men hela plattformesuppdraget med Rayden är en skapad simulation för honom för att skapa en ny krigare eller vad det är, det är hursomhelst en jäkla massa fuffens som ledningen håller på med där och det skulle värkligen inte förvåna mig om USA verkligen leds på det sätt som de uppger i spelet :P

Jaha det låter lite krångligt. Då stämmer ju inget, början, slutet, inget. :S
Citera
2005-04-01, 18:46
  #52
Medlem
Ayahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Tack för den spoilern =|



Jaha det låter lite krångligt. Då stämmer ju inget, början, slutet, inget. :S

just därför tyckte jag det verkade lite snopet att hela delen i 2an med rayden är någon sorts träning som ska likna shadow moses för att utbilda en ny soldad likadant som att bla bla shadow moses hadde något med fox die att göra, det var ett tag sedan jag lirade igenom de så jag kommer inte ihåg så noga.
Citera
2005-04-04, 09:09
  #53
Medlem
m0gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simonize91
Nån skrev om hur man fick stealth när man mötte The Boss? hur då?

Man får inte stealth av henne, man får snake camo av henne genom att sänka ner hennes stamina.

Stealth får man genom att skuta alla grodorna.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback