45 600 besökare online
858 437 medlemmar • 45 878 907 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Om Flashback > Flashback > Feedback gällande avstängningar och bannlysningar
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Dr-compakt
Medlem
Gova har varit avstängd en månad. Den månaden har gått nu. Varför är Gova fortfarande avstängd?

ÅnkelGunnar
Moderator
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Gova har varit avstängd en månad. Den månaden har gått nu. Varför är Gova fortfarande avstängd?
Respekterar man inte sin avstängning utan återvänder med ett annat konto under tiden så resulterar det i en ny avstängning. Har man redan två i bagaget så åker man alltså ut i ett halvår.

ÅnkelGunnar tillrättavisas efter att ha flyttat
tråden om bombningarna i Oslo till Terrorism

Dr-compakt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Respekterar man inte sin avstängning utan återvänder med ett annat konto under tiden så resulterar det i en ny avstängning. Har man redan två i bagaget så åker man alltså ut i ett halvår.

Okej då vet jag varför.

sebnie
Medlem
sebnies avatar
>>"Respekterar man inte sin avstängning utan återvänder med ett annat konto under tiden så resulterar det i en ny avstängning. Har man redan två i bagaget så åker man alltså ut i ett halvår. "

Såvitt jag vet har det ALLTID varit permanent bannlysning om man återvänder under alternativt konto, oavsett om bannlysningen är 1vecka, 1månad eller ett halvår.

Eller är detta ändrat nu?

Lobengula
Moderator
Lobengulas avatar
https://www.flashback.org/t1687795

Bannlysning är i de flesta fall borttagen.

DIF - Alltid oavsett

Svara på ämne
Topp Dela »