Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-03, 15:09
  #1
Medlem
eternussermos avatar
Förutom att han ljuger och ständigt hittar på både det ena och andra vad har han för lik i garderoben?

För er som inte vem det är så har han varit aktiv i #prataomdet och nu ledarskribent i landets sämsta tidning Aftonhoran.
Citera
2012-07-03, 16:48
  #2
Avstängd
Obekräftat rykte:
Jag har hört att han ska ha en väldigt liten snopp och han tar den i 2:an..
Citera
2012-07-03, 17:08
  #3
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mataintetrollet
Obekräftat rykte:
Jag har hört att han ska ha en väldigt liten snopp och han tar den i 2:an..
Inte omöjligt, har inte hittat någon bild i helfigur, däremot så finns det på det runda ansiktet.
http://www.dt.se/image_processor/1.3...g?maxWidth=200
Citera
2012-07-03, 17:27
  #4
Medlem
Rimberts avatar
Har hört från välinformerat håll att han föddes blind som en kattunge.
Därefter har hans syn gradvis förbättrats.
Men den är inte riktigt bra än, därav de groteska glasögon han bär nu.

Hans svaga punkt är hans utseende. När någon påpekar hur ful och löjlig han ser ut, så börjar han gråta.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2012-07-03 kl. 17:39.
Citera
2012-07-04, 07:32
  #5
Medlem
Fred Friendlys avatar
På bilden ovan bär han inga "groteska glasögon"?
Eller är du från Molkom? Nya designen krossar din världsbild?
Citera
2012-07-04, 09:32
  #6
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
På bilden ovan bär han inga "groteska glasögon"?
Eller är du från Molkom? Nya designen krossar din världsbild?

Kan hålla med om att fjollglasögonen han bär på bilden är ganska återhållsamma.

Det finns en bild i länken, som åskådliggör vad jag menar med groteska glasögon.
Och nej du, jag är inte från Molkom.
Har du problem med Molkomsbor?
http://petterssons.bloggsida.se/poli...in-aftonbladet
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2012-07-04 kl. 09:42.
Citera
2012-07-29, 19:27
  #7
Medlem
Olof.Palmes avatar
Han är socialdemokrat och har lagt upp flera tal av Olof Palme på youtube. Frågan är om detta sker på arbetstid med Helins goda minne eller om det är fritidsaktiviteter.
Citera
2012-07-30, 21:30
  #8
Medlem
Swedin får mig att verkligen vilja ha ett fascistiskt samhälle.
Citera
2013-09-02, 21:42
  #9
Medlem
buggenbus avatar
Nu är ju Aftonbladet en riktigt dålig tidning, och som jag av någon anledning ändå kollar dagligen. Och de är ju socialdemokratiska, vilket jag verkligen inte är. Samtidigt kan jag tycka emellanåt att de har poänger på ledarsidorna. Lena Mellin till och med.

Men Daniel Swedin är banne mig för mycket. Och då menar jag inte hans utseende eller sexuella preferenser. De skiter jag i. Jag menar vad han står för. Vad han skriver. Det är hans yrkesmässiga raison d'être som stör. Han måste väl egentligen vara rå-kommunist, men kallar sig sosse för att få skriva ledaren i en stor tidning. Några stora kommunist-tidningar finns ju inte i Sverige.

Ta t.ex. den här senaste texten: http://www.aftonbladet.se/ledare/led...cle17396615.ab

Är det en sosse-text, eller en V-text? Vad vill han? Någon som vet mer om honom och som har en förklaring till varför han skriver med såna avundsjuke-missunsamma budskap. Varför måste det vara så rättvist jämt för?

Om Anders i Danderyd betalar in fem miljoner i skatt, och jobbar en del övertid. Ska han då inte kunna dra av några tusenlappar på att få läxhjälp till sina barn, jämfört med Ali i Botkyrka som inte har jobb, går på bidrag och inte betalar skatt. Men som är hemma och har tid att hjälpa sina barn. Är det orättvist mot Ali att Anders får tillbaka lite av sina skattepengar?
__________________
Senast redigerad av buggenbu 2013-09-02 kl. 21:46.
Citera
2014-04-11, 09:04
  #10
Medlem
Har vi nån koll på hans vikt? Troligtvis tresiffrigt va? Inte så konstigt när man har ett jobb som går ut på att sitta på röven och "proffstycka".
Citera
2014-04-11, 14:20
  #11
Medlem
DrBrasas avatar
Han borde lägga om sin diet och börja motionera lite. Det är inte normalt att fortfarande ha babyfett vid 31 års ålder.

Hans sambo heter Annelie Hellsten, bild på henne finns här. En artikel om när hennes flaskpost återfanns finns här. Annnelie har även vimmlat en del, se här.

Det är enkelt att se vilken av föräldrarnas utseende han ärvt, se bild på hans mor.

Det var Daniel själv som skapade Wikipediasidan om sig själv i marknadsföringssyfte, så här såg den ut när Daniel skapade den.

Familjen Swedin stavar sitt namn Svedin i folkbokföringen för övrigt.
Citera
2014-04-11, 16:06
  #12
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrBrasa
Han borde lägga om sin diet och börja motionera lite. Det är inte normalt att fortfarande ha babyfett vid 31 års ålder.

Hans sambo heter Annelie Hellsten, bild på henne finns här. En artikel om när hennes flaskpost återfanns finns här. Annnelie har även vimmlat en del, se här.

Det är enkelt att se vilken av föräldrarnas utseende han ärvt, se bild på hans mor.

.....

Nu raseras min världsbild, hur kan en man(?) med Swedins yttre ha fått en såpass söt tjej på kroken?

Någon anledning måste det ju finnas......

Att sedan äpplet sällan faller långt från päronträdet är ju allom bekant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback