Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2012-07-06, 22:58
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
det var inte poängen med det inlägget, men det är du tyvärr för trångsynt för att kunna begripa.

Nä, en bild på svältande barn i afrika har ingenting med "tänk-på-dom-svältande-barnen-i-afrika..
Citera
2012-07-10, 19:00
  #110
Medlem
Jag ser snarare skönhet än sex i den där bilden. Den är fantastiskt vacker, konstnärligt komponerad och får mig att le inombords! Tjejerna kan heller knappast påstås vara några barn. Nej, det där är könsmogna och kroppsligt utvecklade, unga kvinnor.

Zorn målade av betydligt yngre flickor än så.

Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Den där va väl inte så farlig? Riktigt bra komposition, tar hellre den är den miljonte bilden på en fjortis som gör peace-tecknet, duck face och böjer sig fram så man ser urringningen ordentligt...

Googlade på instagram eftersom det nämndes i tråden. Fick fram den här bilden, hoppas du diggar:

http://distilleryimage7.instagram.co...380fcd7e_6.jpg

Liten, oskyldig tjej som gör "slicka fitta"-tecknet bara för att hon sett storebrorsan göra det på Facebook! Vart är världen på väg egentligen va?!! MORALPANIK!!!
Citera
2012-07-10, 19:56
  #111
Medlem
Ogdens avatar
En massa trams raderat. Detta är ingen request-tråd!

/mod
Citera
2012-07-10, 20:17
  #112
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Nä, en bild på svältande barn i afrika har ingenting med "tänk-på-dom-svältande-barnen-i-afrika..
nej, jag pekade på att det är TS fantasi som gör bilden "stötande" i hans mening, inte den nakna huden.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback