Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-02, 20:32
  #1
Medlem
jag har letat som en galning, googlat som en svartsjuk tjej efter svar men hittar då fan inget nyttigt. Har antagligen spelat en rysk eller polsk server och när jag nästa gång skulle spela var hela CS på nåt av de ovannämda språken, den hade sparat egna favorit servrar och så fort jag startar CS så ansluter den till en av deras servrar, och helt plötsligt om jag spelar en server så kan den ansluta till en av deras jävla skit servrar. Är det någon, snälla, som har ett svar så säg gärna hur man gör för att bli av med skiten, oehört jobbigt!


tack på förhanD!
Citera
2012-07-02, 20:53
  #2
Medlem
Porryhatters avatar
Byt språk i steam options?

En med ett liknande problem.
http://www.youtube.com/watch?v=9h2uzn9Hg8g



Finns också en stor tråd, använd denna nästa gång.
https://www.flashback.org/p38035234
Citera
2012-07-02, 21:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Byt språk i steam options?

En med ett liknande problem.
http://www.youtube.com/watch?v=9h2uzn9Hg8g



Finns också en stor tråd, använd denna nästa gång.
https://www.flashback.org/p38035234

tack för det tipset sherlock!

den där videon var ju inte till särskilt stor hjälp? (inte kommentarerna heller tyvärr)
Citera
2012-07-02, 21:11
  #4
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pate16
tack för det tipset sherlock!


den där videon var ju inte till särskilt stor hjälp? (inte kommentarerna heller tyvärr)

Inga problem, Boswell.

Tänkte på kommentera som visade några alternativa lösningar ja, okej. Känns ju som ett jävla skumt problem i alla fall.
Citera
2012-07-02, 21:44
  #5
Medlem
Ettan^s avatar
Hade samma problem tidigare, hittade tyvärr ingen lösning trots att jag letade ett tag. Nu var det ju ett bra tag sedan, så du kanske har bättre tur. Jag antar att du har testat installera om allting? Det borde ju vara någon sorts inställning som blivit konstig, men jag har för mig att jag ominstallerade utan att det löste sig tyvärr.
Citera
2012-07-02, 23:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Hade samma problem tidigare, hittade tyvärr ingen lösning trots att jag letade ett tag. Nu var det ju ett bra tag sedan, så du kanske har bättre tur. Jag antar att du har testat installera om allting? Det borde ju vara någon sorts inställning som blivit konstig, men jag har för mig att jag ominstallerade utan att det löste sig tyvärr.

Har avinstallerat det tre gånger, efter första gången jag avinstallerade det så märkte jag att man inte tog bort hela mappen när man avinstallerade genom steam, så andra gången tog jag bort hela mappen efter den vanliga avinstallationen och laddade ner hela alltet på steam igen, sen den tredje gången laddade jag ner några orginal filer som jag läste någonstans att man skulle byta ut för att det var dem som hade ändrats. men inte ett skit har blivit bättre och jag sitter och spelar och har ganska bra frags, då byts jag till de_dust_2 fullt med massa fjortonåriga polacker som skriker kurwa till varandra! hopplöst :/
__________________
Senast redigerad av Pate16 2012-07-02 kl. 23:26.
Citera
2012-07-21, 00:56
  #7
Medlem
Det är därför man inte spelar på random polack servrar :P det dom servrarna gör är att när du connectar så laddar du ner vissa grejjer till din cs map som är oftast på ryska eller liknande, dom skapar också en till fil, liknande dina knappinställningar, så dom kan liksom ändra din inställningar tex så kan dom göra satt om du trycker på W så är det ett script som gör att du connectar till deras server.
Det ända du behöver göra är att ta bort en del saker.

gå in på steam->steamapps->steamnamn->counter-strike->cstrike(eller cstrike_swedish)
där är alla mappar etc, ta bort hela resource mappen där och eventuellt config.lua om du har fått dina inställningar bytta...
Fattar du inte så är det bara att slänga iväg ett pm och om detta inte funkar så får du också skicka ett pm till mig om du vill. Men detta är den vanligaste anledningen till att det blir sådär, och det är därför det inte är så många svennar som kör på sådana servrar. Ett tips är att söka upp ett community som också har privata CS server tex spelarenan.se eller brutalcs.com etc
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback