Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-04, 10:01
  #217
Medlem
Mr.Sifons avatar
Riktigt uselt av aftonbladet, att folk fortfarande ens är inne på sidan.. sluta ge dom så mycket uppmärksamhet, tycker och gör jag
Citera
2012-07-04, 11:53
  #218
Medlem
Aftonbladets redaktion är ju bara fillt med idioter, no news there. Såg en intervju med Jimmie Åkesson på tv4 där de inte var särskilt objektiva - visst, media ska kritisera, men när de gullar med de andra partierna och extrem-kritiserar SD går det för långt. Sen sympatiserar jag inte alls med SD's åsikter men det hör inte hit.

Jävla skitsverige.
Citera
2012-07-04, 13:16
  #219
Medlem
Kadischs avatar
218 inlägg om ett ickeämne. Jag hoppas dom löser arbetslösheten snart.....
Citera
2012-07-04, 13:49
  #220
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det är ganska uppenbart. Hur många röster har denna tråd genererat från folk som inte ens sett talet?
Omröstningar där SD är med raidas hela tiden och det vet du.

Nu, ja. Det låg ju på samma procenttal när tråden skapades (hence, tråden skapades).
Citera
2012-07-04, 14:52
  #221
Medlem
Ajskrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sifon
Riktigt uselt av aftonbladet, att folk fortfarande ens är inne på sidan.. sluta ge dom så mycket uppmärksamhet, tycker och gör jag
Exakt vad är uselt? Det kan inte vara så att det enda du läst är rubriken?
Citera
2012-07-04, 15:33
  #222
Medlem
Hastiiiifans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajskrim
Exakt vad är uselt? Det kan inte vara så att det enda du läst är rubriken?

Riktigt uselt att Aftonbladet försökt att ta bort omröstningen. Och grönmarkerat stapeln som är 1 plus.
Citera
2012-07-04, 16:20
  #223
Medlem
Mr.Sifons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajskrim
Exakt vad är uselt? Det kan inte vara så att det enda du läst är rubriken?

precis som nänmt ovan, sen tycker jag aftonbladet är en dålig tidning av flera anledningar som vi inte behöver ta upp här.
Citera
2012-07-05, 11:51
  #224
Medlem
Ajskrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastiiiifan
Riktigt uselt att Aftonbladet försökt att ta bort omröstningen. Och grönmarkerat stapeln som är 1 plus.
Tveksamt att de har försökt ta bort stapeln. Det är din egen konspirationsteori, eller ja Flashbacks. Att det är grönmarkerat på ettan må vara fult men är lika för alla partier. Offermentalteten vet ibland inga gränser. Samtidigt som man hela tiden uppmanar till bojkott av AB så fortsätter man löpande länka till och ta upp det som skrivs i tidningen. Måste vara frågan om ett hatkärleksförhållande. Det bästa med detta måste i förlängningen vara alla klick som AB genererar från Flashback så att man tjänar pengar som man sedan kan använda för att fortsätta sprida sina åsikter.
__________________
Senast redigerad av Ajskrim 2012-07-05 kl. 11:54.
Citera
2012-07-05, 22:39
  #225
Medlem
damparnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Inte ens Reinfeldt var i närheten av Åkessons läsarbetyg nu ikväll.

Det ser alltså ut som att Åkessons tal tar priset som Almedalens bästa.
Detta vore väl en nyhet om någon?

Det mest hatade partiet med partiledaren som har lägst förtroende håller det bästa talet enligt en undersökning med 30 000+ svarande...
Citera
2012-07-06, 14:13
  #226
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastiiiifan
Saken är att vi har för många muslimer i Sverige. Kolla på skolorna, de ökade antalet våldtäkter, hatet mot judar m.m.
Ja för att inte snacka om hatet mot Muslimer....
Citera
2012-07-07, 16:37
  #227
Medlem
Avva66s avatar
Lövdens tal är lite svårare att tolka utslaget av,
AB:s röstningsfunktion verkar strula minst sagt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback