27 105 besökare online
856 825 medlemmar • 45 813 571 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Medier och journalistik
Svara på ämne
Ämnesverktyg
J.D
Medlem
Aftonbladet hade under sändningen av öppningstalet en omröstning om vad folk tyckte om talet.
Efter ett tag så hade högsta betyg 5-PLUS 67.3%.
Tittade sedan tillbaka för att se hur många som röstat, då hade Aftonbladet tagit bort hela omröstningen. Varför? Vad det för att omröstningen visade fel resultat?

De valde alltså att ta bort resultatet...

Vad tycker ni andra om detta?
Senast redigerad av J.D 2012-07-01 kl. 20:09. Anledning: glömde ett ord.....

Aquaracer
Medlem
Aquaracers avatar
Läste det i PI.

Screens någon?

KLOCKSNACK.SE

allemand
Medlem
allemands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquaracer
Läste det i PI.

Screens någon?

https://www.flashback.org/sp38125342
Ingen på ignore. Klarar av att låta bli att läsa det jag inte vill läsa. Somliga klarar uppenbarligen inte det, företrädesvis de med skribentrelationer. När sedan kompisarna ser till att radera sanningar känns det förmodligen ännu bättre hos skribenterna.

UAA
Medlem
UAAs avatar
Omröstningar och annat interaktivt innehåll tycker aftonbladet är jättemysigt, men bara om det blir 'rätt' resultat.
Blir det fel svar som får flest röster så var det ju något som gick fel, så då måste det bort. Gud förbjude om aftonbladets läsare får se vad andra verkligen tycker.

Golonka
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.D
Aftonbladet hade under sändningen av öppningstalet en omröstning om vad folk tyckte om talet.
Efter ett tag så hade högsta betyg 5-PLUS 67.3%.
Tittade sedan tillbaka för att se hur många som röstat, då hade Aftonbladet tagit bort hela omröstningen. Varför? Vad det för att omröstningen visade fel resultat?

De valde alltså att ta bort resultatet...

Vad tycker ni andra om detta?
Detta är naturligtvis helt sjukt och visar tydligt att massmedian i Sverige utgör ett demokratiskt problem. Det är inte alls konstigt att förtroende för dessa moraliskt korrupta kretiner är rekordlågt. Det är egentligen ganska fantastiskt att man vågar göra såhär.... In your face på folk som läser tidningen och vill orientera sig i aktuella händelser, flagrant och uppenbart! Jag kan tänka mig att folk som egentligen inte alls tänkt sig stödja SD nu gör så i ren protest! Man blir ju förbannad!
Klarsynt invandrare kommenterar Behrang Miri-gnäll på Newsmill: Vi invandrare har en förmåga att underskatta svenskar och tro att de är lite mesiga bara för att de är generösa och något tillbakadragna. Ett stort fel att tro det. Svenskarna har makten och svenskarna drar undan mattan om man driver saker till sin spets. Det tar en stund. Men svenskarna är hårda och kalla när de har fått nog av något.

J.D
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Omröstningar och annat interaktivt innehåll tycker aftonbladet är jättemysigt, men bara om det blir 'rätt' resultat.
Blir det fel svar som får flest röster så var det ju något som gick fel, så då måste det bort. Gud förbjude om aftonbladets läsare får se vad andra verkligen tycker.

Tycker det är helt bedrövligt att en skittidning med så mycket inflytande mörkar resultat på de viset. Tråkigt att politiken ska behöva sönderspeglas på detta viset och att spelutrymmet för de våra olika partier ska ha så olika förutsättningar...

HerrP
Medlem
HerrPs avatar
jag är mot SD av en massa orsaker som jag inte behöver gå in på, men jag börjar fan luta mot att rösta på dem. Allt som är mot det här vidriga systemet måste ju ha nått värde?

Hur FAN kan man ta bort en omröstning när man tycker den går åt fel håll? Och nej, jag är inte kränkt, jag vet att det är en privat tidning och de kan göra vad de vill på den, men det är satan det värsta lågvattenmärke jag sett för journalistik.

En sån jävla skittidning opch inte en enda reporter där med lite ryggrad att vilja faktiskt rapportera nyheter, inte trumma fram en egen agenda.

ventilgummi
Medlem
Jan Helin är en vandrande samhällsfara

O Dirlewanger
Medlem
O Dirlewangers avatar
Det funkar för mig. Just nu 4297 röstande, 5+ 66,86%.
Germanska soldat, Waffen-SS, hör åter vår ledares bön
Osäkra ditt gevär, lägg sedan an på vår fiende - Judas son

J.D
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Det funkar för mig. Just nu 4297 röstande, 5+ 66,86%.

Samma här. Läser dom flashback måntro?

Avva66
Medlem
Avva66s avatar
Jag röstade nyss också.

DrStaket
Medlem
Jag röstade precis så det verkar vara tillbaka.
Hade dock inte blivit förvånad då det handlar om Aftonhoran

Svara på ämne
Topp Dela »