12 564 besökare online
858 482 medlemmar • 45 880 490 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationer och samlevnad: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
TheCandyman
Medlem
TheCandymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Ja, det har hänt men inte för att ragga (jag är tjej).

Jaha ursäkta, missförstod dig helt.

Vattenslangen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCandyman
Bor runt 10-15 min därifrån dem hoppade av och ja, jag brukar ta den bussen dagligen. Tror inte jag har sett henne innan, kan ju vara här på semester. Jag hade ju kunnat gått av bussen, men just den bussen går bara varannan
timme. Kändes inte direkt värt det...

Ja vad skulle du gjort även om du klev av den? Följa efter dom hem? Är ingen tjej men tror nog hon skulle uppfattat som lite creepy(eller romantiskt? tjejer?). Men det verkade i alla fall som om hon var in to you så fortsätt åka bussen och ser du henne igen, förhoppningsvis utan släktingar, slå till.

TheCandyman
Medlem
TheCandymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenslangen
Ja vad skulle du gjort även om du klev av den? Följa efter dom hem? Är ingen tjej men tror nog hon skulle uppfattat som lite creepy(eller romantiskt? tjejer?). Men det verkade i alla fall som om hon var in to you så fortsätt åka bussen och ser du henne igen, förhoppningsvis utan släktingar, slå till.

Haha nej hade inte tänkt och stalka henne. Hade troligen gått direkt på sak och sagt att hon var snygg och att jag skulle vilja prata med henne någon annan gång, utan hennes släktingar. Eftersom deras ''diskussion'' slutade ju när de gick av bussen. Hade hon sagt nej, inga problem.. Finns fler fisk i havet.

salsakatten
Medlem
salsakattens avatar
när jag går på bussen så kollar jag alltid snygga tjejer speciellt om dom har stora tuttar lite bröstfixerad

jannesvanslos
Medlem
jannesvansloss avatar
Jag hade tyckt att det hade varit fett stelt.

bratemo
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCandyman
Jag är 18 ser ut som en gris och ja jag ska gå och runka nu. Edit: Jag är inte en person som bölar för att jag inte får en tjejs nummer. Du verkar dock.

Varför verkar det som att jag är det?
Jag har tjej sedan 3 år, så jag bölar inte för någon random på bussen, men du gör ju det

Skit i henne och rulla vidare med livet, de flesta riktigt snygga brudar är ofta endast en bra utsikt för män, men de saknar helt insida och har inga egna åsikter.

Lita inte på något jag säger, allting är säkert helt fel.

Svara på ämne
Topp Dela »