12 667 besökare online
858 482 medlemmar • 45 880 488 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Politik - Inrikes
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Knivenmotkuken.
Avstängd
Knivenmotkuken.s avatar
Då är det dags för almedalsveckan nu på måndag. Och då hade jag tänkt att vi kunde diskussion allt som rör sig kring almedalsveckan denna veckan i denna tråden, media,politik osv.

Riksregaliet
Medlem
Riksregaliets avatar
Almedalsveckan börjar imorgon Söndag. 8 partier=8 dagar

Knivenmotkuken.
Avstängd
Knivenmotkuken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksregaliet
Almedalsveckan börjar imorgon Söndag. 8 partier=8 dagar

Okej trodde det va från måndag till måndag.

White Christmas
Medlem
White Christmass avatar
SDU bjöd in alla partiers ungdomsförbund för fotbollsturnering, varje parti med ett eget lag. Inget parti vill lira boll med SDU, hade säkert blivit bra marknadsföring för alla. Så ungdomsförbunden är lika mogna som moderpartierna. Skönt att veta att det är dessa förebilder som tror på alla människors lika värde oavsett politisk åsikt som ska styra Sverige i framtiden.

Politiker-SM i fotboll. ÄNDRAT: Inget annat förbund vågade ställa upp. SDU arrangerar därmed en egen, intern fotbollsturnering. Mer information på plats.
Mindre än 5% av uppehållstillstånden har gått till flyktingar enligt FN-konventionen* resterande 95% har gått till bidragsinvandrare* - pga detta så måste vi göra nedskärningar i sjuk & äldrevården vilket resulterar i att svenskar dör i förtid
Klar majoritet av svenskarna vill inte ha massinvandring ändå fortsätter politiker; opinionsundersökningar
Sverige med svenskar: 247 st våldtäkter/år - Sverige med invandrare: 6577 st våldtäkter/år

Straybullet
Medlem
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
SDU bjöd in alla partiers ungdomsförbund för fotbollsturnering, varje parti med ett eget lag. Inget parti vill lira boll med SDU, hade säkert blivit bra marknadsföring för alla. Så ungdomsförbunden är lika mogna som moderpartierna. Skönt att veta att det är dessa förebilder som tror på alla människors lika värde oavsett politisk åsikt som ska styra Sverige i framtiden.

Politiker-SM i fotboll. ÄNDRAT: Inget annat förbund vågade ställa upp. SDU arrangerar därmed en egen, intern fotbollsturnering. Mer information på plats.
Kul initiativ, jag hörde om det, men jag hade missat att ingen vågade ställa upp. Ynkligt att beröringsskräcken är så pass stor att man inte ens kan ägna sig åt opolitiska aktiviteter tillsammans.

Kontakt: Stenkil.Eriksson@realisten.se
Arminius - Litteratur för radikaler och fritänkare, Tidningen Realisten, Svenskarnas parti

White Christmas
Medlem
White Christmass avatar
SD är först ut och JÅ håller tal kl 19 idag Söndag.

Sänds direkt på svtplay:

http://www.svtplay.se/live/154019/sv...-partiledartal
Mindre än 5% av uppehållstillstånden har gått till flyktingar enligt FN-konventionen* resterande 95% har gått till bidragsinvandrare* - pga detta så måste vi göra nedskärningar i sjuk & äldrevården vilket resulterar i att svenskar dör i förtid
Klar majoritet av svenskarna vill inte ha massinvandring ändå fortsätter politiker; opinionsundersökningar
Sverige med svenskar: 247 st våldtäkter/år - Sverige med invandrare: 6577 st våldtäkter/år

bl1nk
Medlem
bl1nks avatar
Söndag: SD.
Måndag: MP.
Tisdag: M.
Onsdag: V.
Torsdag: FP.
Fredag: C.
Lördag:
S.
Söndag: KD.

WiDeN
Medlem
WiDeNs avatar
Sverigedemokraterna ska som vanligt diskrimineras. JÅs tal kommer att sändas i kunskapskanalen, medan alla andra partier får synas i SVT1, allt för SDs politik inte ska få förmedlas ut på lika villkor. Jag kan förstå att det var så inför valet 2010, men idag är SD ett av våra största partier procentmässigt, efter S och M, och ska också behandlas där efter.

MrBam
Medlem
MrBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Sverigedemokraterna ska som vanligt diskrimineras. JÅs tal kommer att sändas i kunskapskanalen, medan alla andra partier får synas i SVT1, allt för SDs politik inte ska få förmedlas ut på lika villkor. Jag kan förstå att det var så inför valet 2010, men idag är SD ett av våra största partier procentmässigt, efter S och M, och ska också behandlas där efter.
Inte för att jag sympatiserar med SD, men de andra partierna mobbar ut SD som om de var 10 år gamla hela högen. Riktiga clowner, är de här demokrati? Riktigt osportsligt.

Gizur
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Du får kontrollera din källor. Samtliga partiledares tal under almedalsveckan kommer att visas i Kunskapskanalen (kl 19:00).
http://www.svt.se/tv-tabla/

WiDeN
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Du får kontrollera din källor. Samtliga partiledares tal under almedalsveckan kommer att visas i Kunskapskanalen (kl 19:00).
http://www.svt.se/tv-tabla/

Det var inte det jag läste igår. Men vad bra att det är så!

Intellectus
Medlem
Intellectuss avatar
Någon mer som såg intervjun med Jimmie för en stund sen på tv4?

Svara på ämne
Topp Dela »