6 507 besökare online
855 843 medlemmar • 45 769 769 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Fildelning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
snusaren92
Medlem
snusaren92s avatar
Men snälla ladda ner deamon tools ! på piratebay instalera cracka sen är det bara att köra demon tools är det bästa programet lätt jag får ingen reklam eller nåntign det bara fungerar

BIRDIE13
Medlem
BIRDIE13s avatar
Som tidigare i tråden så använder man oftast Daemon Tools för att mounta filerna.

Förresten, är du 15 år som det står på din hemsida? Bra gjort isåfall!

Martin-Daniel
Medlem
Martin-Daniels avatar
Efter att ha sett din hemsida måste jag ge dig ett tips:

Börja INTE varje ord med en stor bokstav!

För att återgå till ämnet så säger jag som många andra; Daemon Tools har aldrig krånglat för mig under alla år som jag har använt det. Kör på det. Många torrents brukar ha en beskrivning som säger hur du "crackar". Det är i vilket fall inga konstigheter alls, det fixar du lätt som den yngling du är.

cSx
Medlem
cSxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjod1n
Daemon tools är skit och krånglar ofta, skaffa PowerISO ist.
http://www.poweriso.com/
Snarare tvärtom.

billinge1992
Medlem
Lånar tråden för en fråga som har med ämnet att göra.

När man laddar ner vissa spel kommer dem i 001,002 filer etc. Enda sättet jag har just nu för att lösa detta är att en efter en byta filnamnet en efter en till .r01,.r02 etc. Finns det något smidigare sätt ? :P

Kygen
Medlem
Kygens avatar
wincdemu all the way!

Tzychobat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billinge1992

När man laddar ner vissa spel kommer dem i 001,002 filer etc. Enda sättet jag har just nu för att lösa detta är att en efter en byta filnamnet en efter en till .r01,.r02 etc. Finns det något smidigare sätt ? :P

Högerklicka på t.e.x .001-filen och välj "Öppna med". Leta upp Winrar i listan, eller vilket program du nu använder till att extrahera filer. Finns programmet inte med i listan så klicka på "Bläddra" och välj sedan programfilen (exe-filen) i installationsmappen. Kryssa i rutan längst ner till vänster och klicka sedan på OK. Notera att det endast är .001-filen som blir associerad med programmet, inte 002-003 o.s.v. Du kan med Winrar inte heller högerklicka på den associerade filen och sen välja "Extrahera här/filer" utan du måste dubbelklicka på filen och sedan packa upp innehållet inifrån programmet. Möjligt att detta fungerar med andra program än Winrar.

Smajo
Medlem
Smajos avatar
Citat:

För sådana filer använder jag 7zip.

Tom.Bombadill
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjod1n
Daemon tools är skit och krånglar ofta, skaffa PowerISO ist.
http://www.poweriso.com/
hahaha whaaaat? Jag har precis som cannabe använt d-tools och alla mina polare har använt samma program i 5-6 år och det har inte krånglat en enda gång. Jag har aldrig ens hört talas om några problem tills nu. På vilket sätt menar du att det ska krångla?
Citat:

Unrara med winrar precis som vanligt?

Svara på ämne
Topp Dela »