Vinnaren i pepparkakshustävlingen!

Porrsurfare hängs ut på svensk sida

flashback.se

Under söndagskvällen publicerade företaget JD Finance en ny lista med personer och företag, som man påstår har laddat ner porr från deras sida utan att betala.

Läs hela artikeln
2015-08-17, 13:53
  #2065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Kan ju bli spännande med tanke på de "påstådda" kopplingarna till OG i den här härvan.

Med tanken på att OG är inblandat i ett av företagen JDFinance så är det nog inte så otroligt "tanke"
och Lars B är en av dessa. Frågan är då hur mycket Turken är inblandad med dessa 6 personer eller fler. Tror tyvärr inte bara dessa dömda är skyldiga till detta. Utan många fler är inblandade.
Citera
2015-08-25, 09:48
  #2066
Medlem
Turphiees avatar
Det här tänker iallafall jag använda mig av ifall någon från dessa bolag mot all förmodan stämmer mig i en rättslig process. Fram tills dess fortsätter jag bestrida fakturorna samt polisanmäler.

http://lawline.se/blogg/olagligt-att-streama-film
Citera
2015-08-25, 18:06
  #2067
Medlem
Ja man får nog hålla koll på allabolag hur de byter företag. Bra information du hittat. Kan vara användbart.

Såg att de nya företagen ligger nu i konkurs. Var inte länge dessa höll för S.C och A.L

Men några pengar får dessa inte från mig. Någon som får fler krav på sig?

Hur ser det ut för de övriga herrarna och damen som är dömda?

Har roat mig lite med att kolla in sociala medier på folket i husen. Många av dem finns på Facebook
Citera
2015-09-16, 07:36
  #2068
Medlem
Då var det dags för ett nytt SMS från telefonnummer+46729156788.
Där det står att kravet mot mig och mitt ärendenummer.
medföljer en länk att jag kan betala med mitt kreditkort (har ej öppnat länken)
Ytterliggare en läng finns som jag kan titta på specificationen på mitt krav (har ej öppnat denna länk heller)
Så dags för en polisanmälan igen.
Någon mer som fått?
Citera
2015-09-16, 16:07
  #2069
Medlem
Turphiees avatar
Japp, jag fick ett igår
Citera
2015-11-17, 21:27
  #2070
Medlem
Turphiees avatar
Någon som följer detta och vet hur det går / har gått i hovrätten?
Citera
2016-02-04, 18:35
  #2071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pongus
Då var det dags för ett nytt SMS från telefonnummer+46729156788.
Där det står att kravet mot mig och mitt ärendenummer.
medföljer en länk att jag kan betala med mitt kreditkort (har ej öppnat länken)
Ytterliggare en läng finns som jag kan titta på specificationen på mitt krav (har ej öppnat denna länk heller)
Så dags för en polisanmälan igen.
Någon mer som fått?

Hej.
Igår kom ett nytt krav på sms nu från nummer +46762257809. I sms så medföljer länkar för att betala med kontokort. Det roliga är att nu har DP skaffat Swish med. Han påtalar att man har angett honom för falsk tillvitelse och kräver nu ett skadestånd på 15000:-. 10 000:- om man betalar innan 27/2. detta står att läsa i min dom. Dumskallen glömde vilket år det gäller den 27/2.
Har erbjudit mig minst tre gånger att betala kontant men det vill han inte.
Dennies eftersom jag vet att du följer tråden och anser dig vara kompis med åklagaren Bo Birgersson så tycker jag att du skall göra en polisanmälan mot oss istället och driva dina fall via domstol.
Undra dessutom var ursprungskravet mot mig tog vägen Dennies?.
//t22
Citera
2016-03-08, 11:18
  #2072
Medlem
Turphiees avatar
Man kan ju fundera på varför inte alla som inte betalar får sina krav samtidigt?!
När T22 fick sitt krav (från ännu ett nytt mobilnummer, eftersom det är så proffs jobbar) så fick inte jag något... Borde inte min obetalda skuld också vara föremål för indrivning?
Dennis, du kan väl PM:a mig med ett svar? Det vore ju kul om du tog dina krav lika seriöst som du säger, det blir liksom lite mer slagkraft i dom då ;-)
Citera
2016-04-22, 20:23
  #2073
Medlem
Hej Dennies. Sitter med dina krav som du skickar o smsar. Vill inte varken swisha eller betala med mitt kort.
Dennies du vet ju att jag vill betala dig kontant. Har pengar till dig men bara kontanter.
Ser ju på din användare att du läser här. kom o hämta kontanter så får du betalt.
Mvh t22
Citera
2016-05-19, 22:45
  #2074
Medlem
Dömd porrbedragare förlorar ny rättstvist

lol
Citera
2016-05-20, 02:59
  #2075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walter-white
Dömd porrbedragare förlorar ny rättstvist

lol


Hahaha. Otroligt underbar och rolig läsning. 278 373 spänn.
Vilken sopa till man!!!
Citera
2016-05-21, 10:29
  #2076
Medlem
Viktigt att dessa goda nyheter får spridning, så att fler inte luras att betala fakturorna. Bestrid, bestrid, bestrid!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback