Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-06-29, 14:34
  #13
Medlem
BruceMosess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepudione
Vad är det för folk som gymmar på sats, tänker södra stockholm... är det 20+ eller finns det folk som är yngre också? Känns inte värt att lägga ner så mycket pengar på ett gymkort och sedan bli besvärad av skrikande tonåringar!

Det är väldigt varierande folk, du kan definitivt provträna gratis.
Förutom gym finns det dessutom en mängda pass att välja mellan, allt från MMA till spinning.
Citera
2012-06-29, 15:22
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shajjny
För min del vart det SATS på grund av att de finns överallt, speciellt nära i pendlingssyfte (speciellt i Stockholm). Kör även med guldkortet, så jag kan träna på alla center i hela Sverige. Så tröttnar jag på ett center, så kan jag gå till ett annat - Vilket inte är ett problem för min del då de har gym i nästan överallt. Kvalitén på gymmen är däremot olika på de olika centren jag har vart på. Har vart på center där maskinerna är redigt nerslitna och vissa är ofta stängda för service, medan andra center har nya och fräscha maskiner.

Ja det är verkligen enorm skillnad mellan gymmen. Det ska man veta. Har t.ex. alltid hört att Odenplan ska vara så stort och fint. Men jag hade otur när jag tänkte och gick till Hötorget. Där var det källarlokal som gällde. Alvik är riktigt risigt har jag för mig, medan Vällingby är jättefräscht. Var i Göteborg för någon vecka sen. Omg vilket skumt gym. Det var som en labyrint med 118 olika små rum med gamla maskiner och slitna vikter i. Man gick ju nästan vilse. Hamnade till och med i damernas omklädningsrum när jag bytte om.

Nä tur att man bytt gym.
Citera
2012-07-01, 20:40
  #15
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonsex
Tycker Hornstull och Södra station håller bra klass på folket. Idioter finns det överallt, men jag är positivt överraskad .
Visste inte att det fanns ett vid södra station, tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Shajjny
För min del vart det SATS på grund av att de finns överallt, speciellt nära i pendlingssyfte (speciellt i Stockholm). Kör även med guldkortet, så jag kan träna på alla center i hela Sverige. Så tröttnar jag på ett center, så kan jag gå till ett annat - Vilket inte är ett problem för min del då de har gym i nästan överallt. Kvalitén på gymmen är däremot olika på de olika centren jag har vart på. Har vart på center där maskinerna är redigt nerslitna och vissa är ofta stängda för service, medan andra center har nya och fräscha maskiner.
Men huddinge var alltså fräscht? sa pallra mig ner dit imorgon o kolla tänkte jag vad fick du betala för guldkortet då?
Citera
2012-07-02, 08:29
  #16
Medlem
Shajjnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepudione
Men huddinge var alltså fräscht? sa pallra mig ner dit imorgon o kolla tänkte jag vad fick du betala för guldkortet då?

Japp, det tycker jag!

I pris per år så är det en mindre katastrof, men 595kr/månaden för guldkort och då kan jag träna på alla SATS center i hela Sverige. Det går även att betala mindre genom att köpa ett kort som är bunden till ett center, men det ger mindre frihet.
Citera
2012-07-11, 10:33
  #17
Medlem
Tränat på sats i huddinge några gånger, riktigt fräscht :)
Citera
2012-07-14, 18:58
  #18
Medlem
Tränar på sats i globen, och trivs jätte bra där. Går inte runt stör mig på någon och alla sköter sitt men är sammtidigt väldigt trevliga!
Citera
2012-07-16, 23:30
  #19
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hax-.-
Tränar på sats i globen, och trivs jätte bra där. Går inte runt stör mig på någon och alla sköter sitt men är sammtidigt väldigt trevliga!
Är SATS i globen fräscht? eller är det gammalt och slitet?
Citera
2012-07-17, 16:44
  #20
Medlem
Blocket.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shajjny
Japp, det tycker jag!

I pris per år så är det en mindre katastrof, men 595kr/månaden för guldkort och då kan jag träna på alla SATS center i hela Sverige. Det går även att betala mindre genom att köpa ett kort som är bunden till ett center, men det ger mindre frihet.
En tårta blir ju inte mindre för att du skär upp den i 12 bitar..
Citera
2012-07-17, 18:08
  #21
Medlem
Shajjnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocket.se
En tårta blir ju inte mindre för att du skär upp den i 12 bitar..

Sant, men det är oftast lättare att betala 595kr/mån än 7000+ på en månad för de flesta, i alla fall för mig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback