9 868 besökare online
856 913 medlemmar • 45 817 573 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Träning, kost och kosttillskott > Träning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Thepudione
Medlem
Thepudiones avatar
Vad är det för folk som gymmar på sats, tänker södra stockholm... är det 20+ eller finns det folk som är yngre också? Känns inte värt att lägga ner så mycket pengar på ett gymkort och sedan bli besvärad av skrikande tonåringar!

Shajjny
Medlem
Du kan ju alltid provträna, eventuellt att be om att få kolla i gymmet. Jag har tränat på SATS i Huddinge vilket var väldigt varierat, men vill påstå att de flesta var 20+, i alla fall de tider jag tränade.

Thepudione
Medlem
Thepudiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shajjny
Du kan ju alltid provträna, eventuellt att be om att få kolla i gymmet. Jag har tränat på SATS i Huddinge vilket var väldigt varierat, men vill påstå att de flesta var 20+, i alla fall de tider jag tränade.
Tack för tipsen! Huddinge är relativt nytt också va? Hur länge sen var de du tränade där då?

Shajjny
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thepudione
Tack för tipsen! Huddinge är relativt nytt också va? Hur länge sen var de du tränade där då?

Huddinge är ett av deras senaste center, så det känns nytt och fräscht. Tränade där senast där för 2-3 månader sen.

Enzyme
Medlem
Enzymes avatar
Brukar inte SATS va snåla med provträningar? Man brukar ju behöva betala för sig även om man bara vill testa stället är jag för mig. Dessutom kostar en engångsbiljett 200 SEK. Äckligt dyrt

Shajjny
Medlem
Jo det kan nog stämma. Man kan däremot få gå in och kolla i gymmet, det fick jag i alla fall. SATS är däremot inte direkt billig, det kan jag hålla med om. Dumt nog så använder jag kostnaden som motivation till att fortsätta träna, i stil med "vem fan betalar 595 i månaden för ett gymkort och inte tränar?!"

sremla
Avstängd
sremlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Brukar inte SATS va snåla med provträningar? Man brukar ju behöva betala för sig även om man bara vill testa stället är jag för mig. Dessutom kostar en engångsbiljett 200 SEK. Äckligt dyrt

Vilka idioter. Har de något att dölja undrar man ju? Sportlife får man alltid träna en vecka gratis om man vill.

bill.biceps
Medlem
Ta på dig hörlurar och skit i vad fan dom andra håller på med är mitt tips. Dom har bra grejer på sats, det är vad som räknas.

Snygga tjejer är ett plus också.

Prisonsex
Medlem
Prisonsexs avatar
Tycker Hornstull och Södra station håller bra klass på folket. Idioter finns det överallt, men jag är positivt överraskad .

Tom.Bombadill
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Vilka idioter. Har de något att dölja undrar man ju? Sportlife får man alltid träna en vecka gratis om man vill.
Ja, satsgym suger. Det är det de vill dölja.

KloBengan
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme

Jag fick provträna gratis på SATS, men då var jag i och för sig där med en person som var medlem redan. De såg väl mig som en potentiell kund. Eller ja, gratis och gratis, jag fick stå ut med ett par telefonsamtal efteråt där de desperat försökte sälja in sig hos mig.

Angående topic så tror jag inte att det är så många småkids som har råd med SATS avgifter, om nu inte deras föräldrar pröjsar. Det är säkert inte mer än på andra ställen i alla fall. Dock är SATS i mitt tycke lite av ett skitgym, mer flash än faktisk kvalitet, så jag hade valt något bättre alternativ.
Min dörr står alltid öppen.

Shajjny
Medlem
För min del vart det SATS på grund av att de finns överallt, speciellt nära i pendlingssyfte (speciellt i Stockholm). Kör även med guldkortet, så jag kan träna på alla center i hela Sverige. Så tröttnar jag på ett center, så kan jag gå till ett annat - Vilket inte är ett problem för min del då de har gym i nästan överallt. Kvalitén på gymmen är däremot olika på de olika centren jag har vart på. Har vart på center där maskinerna är redigt nerslitna och vissa är ofta stängda för service, medan andra center har nya och fräscha maskiner.

Svara på ämne
Topp Dela »