45 095 besökare online
858 391 medlemmar • 45 876 857 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Dopning och dopningspreparat > Kurrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Bumbisaften
Medlem
Bumbisaftens avatar
Tjena alla flashback kurare.

Startar en ny kur rapport nu när jag kommit på bena igen efter en down period.

Psyket är nu 100% inställt på tävling till våren nästa år och en hyffsat ren bulk inleds nu
Kosten består till störst del av kyckling,kvarg,äggvita,ris,pasta,potatis,havregryn .
Tillskott är prottepulver,kreatin och diverese vitaminer och omega 3.

Arnold behövde ingen "supermega hardcore anabolic fuel " tillskott produkter och inte jag heller
Håller mig till basic och gör det enkelt med tillskott alltid det som funkat bäst för mig.

Rätt kost,träning och vila är de tre byggstenar som har absolut störst tyngd inom byggning.

Angående vilka prepp,doser osv jag kommer använda mig av kommer i veckan med de blir en smaskig blandning

Är riktigt motiverad att köra !

Kommer uppdateras så flitigt som jag möjligt

WhiskeyGinWine
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Kul att se dig tillbaka på banan igen! Kommer följas såklart!

Lycka till!

"I'm not a slave to a god that doesn't exist. I'm not a slave to a world that doesn't give a shit."

Byggarproffsen
Medlem
Välkommen tillbaka igen Lycka till nu!

mvh

On: 500mg test cyp EW.

På väg: Blast

r0land
Medlem
r0lands avatar
Följde din förra rapport lite halvt, kör hårt bumbi

Bumbisaften
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Kul att se dig tillbaka på banan igen! Kommer följas såklart!

Lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av Byggarproffsen
Välkommen tillbaka igen Lycka till nu!

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Följde din förra rapport lite halvt, kör hårt bumbi

Tackar så mycket lads !

Ska nu slänga i mig min lunch blir 200gram strimlad kycklingfile med ris

IceDog
Medlem
IceDogs avatar
grymt! har undrat vart du tagit vägen osv.. men det förklarar saken..du har ju alltid haft tävlingsplaner kul att det är pågång nu bara börja jaga.

ja du vet att jag kommer följa den här rapporten, önskar dig lycka till osv.. kommer och kollar på dig när du står på scenen sen

kriga på bumbi du fixar det här!

mvh

Bumbisaften
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
grymt! har undrat vart du tagit vägen osv.. men det förklarar saken..du har ju alltid haft tävlingsplaner kul att det är pågång nu bara börja jaga.

ja du vet att jag kommer följa den här rapporten, önskar dig lycka till osv.. kommer och kollar på dig när du står på scenen sen

kriga på bumbi du fixar det här!

mvh

Tjena ice !

Trevligt att du kikar in. Tack för lycko önskningarna och här ska de köras hårt !

Hanniibaal
Medlem
Hoppas det går åt helvete...

skoja önskar dig ett stort lycka till! får man se några bilder lite längre fram?

IceDog
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumbisaften
Tjena ice !

Trevligt att du kikar in. Tack för lycko önskningarna och här ska de köras hårt !

tjoho! hur är det med dig annars?

haha så klart jag kikar in och hälsar på lite.. inget att tacka för. yes kör hårt nu! riktigt jävla hårt du kommer nå scenen men inte gratis, se till att ta dig dit nu och göra det som krävs, är det något så är det bara höra av dig!

vi hörs

mvh

Bumbisaften
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
tjoho! hur är det med dig annars?

haha så klart jag kikar in och hälsar på lite.. inget att tacka för. yes kör hårt nu! riktigt jävla hårt du kommer nå scenen men inte gratis, se till att ta dig dit nu och göra det som krävs, är det något så är det bara höra av dig!

vi hörs

mvh

Självklart ska de köttas för att nå ditt jag vill. Inget kommer gratis !

Körde lite bröst&triceps i helgen och har ätit mycket gott mongolisk bbq buffe,mcdon,pizza,munkar,bullar och glass

Idag blir det rygg&biceps. Tror inte på några direkta brutala vikter nu på lågdos testo cruise.
Men snart blir det att dra på ordentligt !

ettpundsvartkrut
Medlem
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Bumbibärssaften den magiska kraften och visst blir man stark om man dricker av den

Kan nästan hela sången utantill, tror jag hört dottern sjunga den 1000 gånger, jag känner avsmak och antipati för din rapport redan
Nej men skämt åsido kommer följa det här, det blir nog trevligt i slutändan
Sådana där "ät hur mycket du vill buffe`er" är helt underbara ibland, man kan väl lungt påstå att jag naggat mer än 1 vinstmarginal i kanten rätt rejält, dom brukar börja titta snett när man hämtat 3-4 tallrikar med 9 delar kött och 1 del ris/grönsaker

Att lesbianism, extrem feminism, psykiska besvär och manshat hör ihop vet vi redan. Detta är dock off topic. -WordWarrior-

Bumbisaften
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Kan nästan hela sången utantill, tror jag hört dottern sjunga den 1000 gånger, jag känner avsmak och antipati för din rapport redan
Nej men skämt åsido kommer följa det här, det blir nog trevligt i slutändan
Sådana där "ät hur mycket du vill buffe`er" är helt underbara ibland, man kan väl lungt påstå att jag naggat mer än 1 vinstmarginal i kanten rätt rejält, dom brukar börja titta snett när man hämtat 3-4 tallrikar med 9 delar kött och 1 del ris/grönsaker

Haha ja den är bra !

Älskar verkligen sådana buffeér specielt mongolisk man plockar allt färskt oxå tillagar dom de framför och de bara rinner i munnen .. Haha 4 tallrikar har jag aldrig kunnat hämta brukar ta stop på max 3.

Körde rygg&biceps igår gick helt okej efter passet blev de gainer+kreatin. Kyckling med ris och sen en kasein drink innan läggdags.

Idag blir det ben !

Svara på ämne
Topp Dela »