28 997 besökare online
855 913 medlemmar • 45 772 552 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
kat321
Medlem
nästan efter varje kille jag har haft sex med/sugit av får jag känslor för efter. är i övre tonåren. är detta normalt? får även killar detta?

Hapax
Medlem
Hapaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kat321
nästan efter varje kille jag har haft sex med/sugit av får jag känslor för efter. är i övre tonåren. är detta normalt? får även killar detta?
Nej det är inte normalt, i alla fall inte efter ett ONS. Närhet föder känslor men nog fan bör det krävas mer än en avsugning/one timer för det.

Man kommer längre med vänliga ord och en laddad pistol än vänliga ord enbart.
Al Capone

ellep
Medlem
elleps avatar
Låter som en ytterst ohälsosam vana. Nej, det händer inte alla (empirisk forskning jag bedrivit på området styrker detta påstående).

Bli inte kär i en dude som bara vill påla dig med snorren, då har du nämligen inte oddsen på din sida att hitta någon som faktiskt är vettig.

DVDG
Medlem
DVDGs avatar
Citat:

Långt ifrån, haha. Jag måste snarare vänta med sex och dejta en tjej ett tag om jag ska få känslor för henne. Antar att det handlar om att jakten inte längre blir själva sexet utan istället efter något djupare. Ligger jag med en tjej på första kvällen så tröttnar jag snabbt på henne, även fast vi säkert ligger igen. Men det blir inte mer än det.

kat321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellep
Låter som en ytterst ohälsosam vana. Nej, det händer inte alla (empirisk forskning jag bedrivit på området styrker detta påstående).

Bli inte kär i en dude som bara vill påla dig med snorren, då har du nämligen inte oddsen på din sida att hitta någon som faktiskt är vettig.

vet.. men det är inte så att jag skickar 43 sms om att jag gillar dem efteråt haha. Dem vet ju inte om det lixom. jo sant, men bara för dem är ett ons kan dem väl va vettiga?

kat321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DVDG
Långt ifrån, haha. Jag måste snarare vänta med sex och dejta en tjej ett tag om jag ska få känslor för henne. Antar att det handlar om att jakten inte längre blir själva sexet utan istället efter något djupare. Ligger jag med en tjej på första kvällen så tröttnar jag snabbt på henne, även fast vi säkert ligger igen. Men det blir inte mer än det.

fattar inte det alls, jag börjar lixom gilla dem för att det var så skönt

Partiledaren
Avstängd
Partiledarens avatar
Ja det är normalt, är man såpass intim med någon så man har sex så är det snarare onormalt att inte få känslor. Vissa har säkert förmågan att "stänga av" känslorna, t.ex en prostituerad som är trött på kneget osv, men annars får dom flesta någon form av känsla (som de inte hade innan sexet) för den personen, hur starka eller svaga är en annan femma. Tycker du ska vara glad åt att du lätt får känslor, baksidan kan nog dock vara att du kommer att bli besviken på en och annan smörig kåtbock.

DVDG
Medlem
DVDGs avatar
Citat:
fattar inte det alls, jag börjar lixom gilla dem för att det var så skönt

Tänker du ofta på att du vill ha en pojkvän? Kan kanske vara så att du nästintill lurar dig själv att du vill vara tillsammans med killen bara för att du väldigt gärna vill ha en relation. Vad tror du om det?

I så fall kanske du skulle vänta lite att släppa till och lära känna killen istället. Utveckla lite känslor innan ni börjar ligga med varandra. (101 hur du får en pojkvän )

kat321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DVDG
Tänker du ofta på att du vill ha en pojkvän? Kan kanske vara så att du nästintill lurar dig själv att du vill vara tillsammans med killen bara för att du väldigt gärna vill ha en relation. Vad tror du om det?

I så fall kanske du skulle vänta lite att släppa till och lära känna killen istället. Utveckla lite känslor innan ni börjar ligga med varandra. (101 hur du får en pojkvän )

du låter som en smart kille

T5Racing
Medlem
T5Racings avatar
Citat:
du låter som en smart kille

Förr eller senare hittar du en kille

Sublime
Medlem
Sublimes avatar
fan inte normalt att få känslor efter att suga av någon.
låter som det är något du gör ofta knullar och suger olika sen får känslor.
låter hemskt bara.

demented
Medlem
dementeds avatar
Du är en sjuk människa.

Svara på ämne
Topp Dela »