Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-06-26, 23:47
  #1
Medlem
hej, jag började bara undra om det går att ställa in så att telefonen inte raderar riktigt gamla sms automatiskt, har googlat lite och hittar bara trådar om att få tillbaka sms som redan är raderade, hittar inget om detta och är lite förvirrad att ingen annan undrar det mer än jag känns ju inte egentligen som något som borde vara så svårt att bara fixa i inställningar på iphonen men jag hittar då inget. någon som vet om det över huvudtaget går och isåfall hur man gör?
Citera
2012-06-26, 23:50
  #2
Medlem
SnartHunks avatar
Va!? Raderar Iphone gamla sms?!
Citera
2012-06-27, 00:02
  #3
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnartHunk
Va!? Raderar Iphone gamla sms?!
Ja
Citera
2012-06-27, 00:31
  #4
Medlem
SnartHunks avatar
Det hade jag ingen aning om! Jag som tyckte det var en av de bra grejerna med iphone att man kunde spara alla sms man någonsin fått. Men jag är en sån person som gärna spar saker. Nu blev jag lite deprimerad..
Citera
2012-06-27, 03:28
  #5
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkiee
hej, jag började bara undra om det går att ställa in så att telefonen inte raderar riktigt gamla sms automatiskt, har googlat lite och hittar bara trådar om att få tillbaka sms som redan är raderade, hittar inget om detta och är lite förvirrad att ingen annan undrar det mer än jag känns ju inte egentligen som något som borde vara så svårt att bara fixa i inställningar på iphonen men jag hittar då inget. någon som vet om det över huvudtaget går och isåfall hur man gör?

Det är väl de 50 senaste sms:en som sparas. Sedan kan man klicka på "Läs in tidigare meddelanden" högst uppe i "sms-tråden" så kommer ytterligare 50 sms fram. Jag har lyckats få fram de 300 senaste sms:en genom att göra så här. Men de riktigt äldsta gick inte att få fram.

Du kanske redan har provat detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback