8 861 besökare online
858 143 medlemmar • 45 867 518 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Hemelektronik, ljud och bild > Övrig hemelektronik
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tjafsarn
Medlem
Tjafsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pakistan
Du skojjar hoppas jag..

Jag köpte min för 39kr på CO eller jula. Och vad är det som är så svårt?

Skala kabeln, tvinna ihop dom, och droppa 1 droppe lödtenn, tejpa över det, så, punkt slut.

Var det mycket svårt för dig? 47a...

Tanken är att man inte ska behöva göra en sådan jävla sak, och det är ungefär det vi ska diskutera i tråden. Ett par lurar i 200-kronorsklassen löder man inte ihop, dem slänger man, och ett par för 1000 kronor ska man inte behöva mecka med själv, och ännu dyrare lurar har ett ekosystem av reservdelar man kan köpa till. Jag går fan inte omkring med några jävla egenmeckade lurar, tillhör inte någon jävla socialgrupp 3 som ägnar sig åt detta.

idiamindada
Medlem
idiamindadas avatar
Smiter in i tråden.. Mina Urbanears Plattan har såklart börjat glappa. De är till mobil/ajfån med en tryckknapp på sladden. Jag inbillar mig att det då blir fler sladdar att löda om man ska byta kontakt. Finns dessa kontakter att köpa och är det genomförbart att löda om denna själv?

Sereena
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Smiter in i tråden.. Mina Urbanears Plattan har såklart börjat glappa. De är till mobil/ajfån med en tryckknapp på sladden. Jag inbillar mig att det då blir fler sladdar att löda om man ska byta kontakt. Finns dessa kontakter att köpa och är det genomförbart att löda om denna själv?

Det brukar inte funka nå vidare att försöka laga såna. Därför jag kör med blutooth grunka som man bara kopplar in sina lurar i.

[["De" = They]]-[["Dom" förfan om du inte kan skillnaden!]]-[["Dem" = Them]]

Svara på ämne
Topp Dela »