2012-06-26, 16:49
Medlem
Hej! Nån som vet vem 18åriga tjejen var?

http://na.se/krim/1.1713402-18-arig-...-13-arig-pojke

Citat:
Efter ett tag började sällskapet spela klädpoker. Pojken blev av med alla sina kläder medan den unga kvinnan bara hade något enstaka plagg på sig.
Därefter gick de in i ett sovrum och hade samlag med varandra. Något tvång förekom inte, båda ville ha sex. Det gjorde att åklagare Anders Persson senare valde att inte åtala 18-åringen för våldtäkt mot barn. I stället valde åklagaren att åtala kvinnan för det mindre allvarliga brottet sexuellt utnyttjande av barn.

Citat från artikeln inredigerat i trådstarten.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2012-06-26 kl. 20:37.
Citera
2012-06-26, 16:53
Medlem
sesdews avatar
Framgår det någonstans om vilken kommun det rör sig om,, finns rätt många 18åriga töser i sverige?
Citera
2012-06-26, 16:59
Medlem
Sainsburyss avatar
Hade det varit tvärtom så hade det blivit "våldtäkt mot barn". Fy fan.
Citera
2012-06-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesdew
Framgår det någonstans om vilken kommun det rör sig om,, finns rätt många 18åriga töser i sverige?
Örebro län!
Citera
2012-06-26, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Örebro län!
Vet du vilken kommun det rör sig om?
Senast redigerad av Racknroul 2012-06-26 kl. 17:05.
Citera
2012-06-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racknroul
Vet du vilken kommun det rör sig om?
Örebro borde de vara.
Citera
2012-06-26, 17:48
Medlem
rehyptols avatar
Kan ha varit ett jävla WT-luder på 100 pannor som "våldtog" 13-åringen då hade man fanimej fått permanenta skador.
Citera
2012-06-26, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Hade det varit tvärtom så hade det blivit "våldtäkt mot barn". Fy fan.
Jag utgår ifrån att du menar att den äldre personen varit en kille?

Hur som helst har du givetvis stöd för ditt uttalande i andra domar? Eller är det bara populistisk snack?
Citera
2012-06-26, 18:15
Medlem
supraas avatar
Pojke drömde om stor flicka, drömmen slår in. Flickan dumpa pojken, pojken blev ledsen. Pojke vill hämnas så han anmäler. Pojken mkt glad igen ty han har mer pengar än en jude.
Citera
2012-06-26, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Kan ha varit ett jävla WT-luder på 100 pannor som "våldtog" 13-åringen då hade man fanimej fått permanenta skador.
Lär ju knappast ha varit en snygg tjej. Måste varit utstött vem umgås med 13åringar när man själv är 18?
Kan bli svårt att ta reda på vem det handlar om "åklagare Anders Persson"

Kan man få ut domen tro?
Citera
2012-06-26, 18:36
Medlem
Det första man tänker på när man läser en nyhet likt denna är att bruden i fråga är skithet och att snubben borde skatta sig lycklig. Men sanningen är den att bruden är säkerligen stenful, högst troligen fet, något som skulle förklara varför hon vänder sig till en trettonårig pojke.

När man själv var tretton år så drömde man dagligen om att få knulla en fin äldre tös. Kunde vara allt från läraren till kompisens storasyster. Dock hade man faktiskt standards på den tiden, i alla fall jag. Jag hade nog mer standards då än vad jag har idag.

Så begå inte misstaget och anta att killen måste vara superlycklig nu när han har fått spruta sin säd i en äldre dam, risken finns ju att han kommer ha men för livet, förutsatt att damen ser ut som ett fetto.
Citera
2012-06-26, 18:50
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Jag utgår ifrån att du menar att den äldre personen varit en kille?

Hur som helst har du givetvis stöd för ditt uttalande i andra domar? Eller är det bara populistisk snack?

http://www.pellebilling.se/2012/04/f...ar-och-tjejer/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in