8 102 besökare online
856 699 medlemmar • 45 807 691 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Bensodiazepiner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
lenapena
Medlem
Nackdelen med Z-analogerna att det går ruskigt snabbt att skaffa sig hög tolerans.
Jag försöker balansera Imovane med Etizolam för att hålla toleransen någorlunda acceptabel.
Men lätt är det inte.

qdqdq
Medlem
qdqdqs avatar
Jag tycker inte att toleransen ökar nämnvärt fort (imovan,) funkar fortfarande för mig samma dos i snart lite över ett år.

lenapena
Medlem
Lyllos dig

flystar
Avstängd
flystars avatar
Ska inte låta dryg men helt ärligt så är det bäst att försöka sova utan piller då det stör sömnen så du inte får samma kvalitet på sömnen.. Jag hade jätte svårt att sova förut med oro, ångest massa tankar, spänd kropp osv

Men efter jag lärt mig att meditiera blev min sömn allt mycket bättre! Det tog sin tid men nu sover jag sjukt mycket. Jag sov ungefär 4-5 dåliga timmars sömn pga flickvän jag dumpa så det fortsatte i ett halvår typ. Men nu sover jag 7-8 BRA timmars sömn mår sjukt mycket bättre än innan! Är jävla nöjd med mig själv helt enkelt. Så att meditera kan vara en lösning till sömnproblem

Annars tar du imovane och inte stilnoct.. Då stilnoct däckar man bara på snabbt och går ut snabbt ur kroppen så man vaknar efter 4 timmar. Bättre med imovane om något som håller längre fast är svagare.

Hoppas du iaf uppskattar det jag skriver då det var en lösning för mina sömnproblem och även välmående

MVH
Senast redigerad av flystar 2012-07-05 kl. 21:45.

Svara på ämne
Topp Dela »