• 1
  • 2
2012-06-25, 16:57
Medlem
FlowMejts avatar
Japp, nu kom den
Citera
2012-06-25, 17:48
Medlem
Fick min lön 00.00 precis som vanligt
Citera
2012-06-25, 19:28
Medlem
Spacewalkers avatar
Jag har Nordea och har inte heller fått den.
Citera
2012-06-25, 22:06
Medlem
Lillbubbens avatar
Djävla swettbank helvete...... Detta kommer att sluta med en långt elakt djävla personligt brev till högsta djävla chef djävulen, handskrivet med blod!

Rekommenderar att alla som har skit swebank att göra detsamma.
Citera
2012-06-25, 22:12
Medlem
ganglere2s avatar
Kan det bero på helgdagarna? Tänkte att eftersom också andra banker verkar vara sena.
Vet iof inte om jag har fått min lön. Jag har inte kollat, den är ofta ojämn och jag lever inte så precist ekonomiskt att jag är beroende av en exakt löneutbetalning tidsmässigt. Ett tips kan vara att alltid ha en buffert så kan man låta lönen komma när den vill.
Citera
2012-06-26, 00:39
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Kan det bero på helgdagarna? Tänkte att eftersom också andra banker verkar vara sena.
Vet iof inte om jag har fått min lön. Jag har inte kollat, den är ofta ojämn och jag lever inte så precist ekonomiskt att jag är beroende av en exakt löneutbetalning tidsmässigt. Ett tips kan vara att alltid ha en buffert så kan man låta lönen komma när den vill.

Det handlar inte om hurvida jag eller andra har en buffert eller inte. Det handlar om att man tycker att det är märkligt att man inte har fått sin lön i tid.

Fick höra av mitt f.d arbete att det var något strul och att pengarna skulle komma den 26:de.. Dock inte dykt upp än.. tattare!
Senast redigerad av melacko 2012-06-26 kl. 01:10.
Citera
2012-06-26, 14:52
Medlem
BajenRogges avatar
Jag jobbar med löner, ett jäkla gissel med bankerna! kan ha lönerna skickade och klara redan den 20:e och skrivit in att betalning ska vara mottagaren tillhanda den 25:e, funkar inte alls som det bör till vissa banker. Tror dom jäklarna vill tjäna en räntedag på pengarna!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in