Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-17, 11:09
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Du skrämde iväg henne genom att vara för på. Varför håller du ens på och prata om förhållande? Det är kvinnor som vill nästla sig in, nu vänder du på steken och då blir dom små liven rädda, håll henne på tårna.
Eller så var hon kanske bara lebb.

Det här är ju lite problemet- som kille måste man dels ta initiativet, men man måste göra det väldigt duktigt också.

Klart som fan många finner det en dålig deal och ger upp tidigt.

Hur många killar sitter på samma sits, att de har lyxen att ha möjligheter att tacka nej till gratis så att säga?

Jag tror den bitterheten får många att helt enkelt vara passiva, men då får de såklart inte tjejer heller. Själv vet jag att det hade behövts en hel del runtliggande för att känna att man iaf hade valmöjligheter i sin partner, men det i sin tur kräver en oändlig effort.
Citera
2017-10-20, 15:31
  #254
Avstängd
Negerfiss avatar
Tjejer har höga krav eftersom de klarar sig bra ekonomiskt utan en man här i Sverige. Vilket gör att kraven stiger. Vad man är attraherad av skiljer sig även mycket mellan könen. Har man svårt att hitta en flickvän får man kanske finns sig i det och hitta någon annan mening med livet. Så kanske man hittar en flickvän senare på sin livsresa.
Citera
2017-10-20, 20:11
  #255
Medlem
ChrisChans avatar
Sverige är ett kallt och grått (bildligt och bokstavligt) asexuellt land. Inga lagliga bordeller, billiga strippklubbar eller red-light kvarter.
Detta är både ett symptom och en orsak. Manlig sexualitet är skambelagd här, inte kvinnors.
Citera
2017-10-20, 22:23
  #256
Avstängd
Ja du, det blir värre för killar för varje år som går. I gamla texter varnade man om att släppa lös den kvinnliga sexualiteten, man menade på att det eventuellt resulterade i en civilisations kollaps.

Vad är det vi ser idag? Mängder och mängder med män som hamnar utanför. Varje gång under historiens gång där många unga män blivit utanför har det resulterat i krig.

Vi kommer till slut trycka på "re start" knappen och börja om.

Det går helt enkelt inte att låta kvinnors sexualitet springa fri, den är extremt primitiv.
Citera
2017-10-20, 22:37
  #257
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Ja du, det blir värre för killar för varje år som går. I gamla texter varnade man om att släppa lös den kvinnliga sexualiteten, man menade på att det eventuellt resulterade i en civilisations kollaps.

Vad är det vi ser idag? Mängder och mängder med män som hamnar utanför. Varje gång under historiens gång där många unga män blivit utanför har det resulterat i krig.

Vi kommer till slut trycka på "re start" knappen och börja om.

Det går helt enkelt inte att låta kvinnors sexualitet springa fri, den är extremt primitiv.
Jag tror dig men hade varit intressant om du kunde länka lite sådana texter.
Citera
2017-10-20, 22:55
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag tror dig men hade varit intressant om du kunde länka lite sådana texter.

Tänker på the uopia mouse experiment.
http://www.returnofkings.com/36915/w...pia-experiment

Men jag är inte på männens eller kvinnornas sidor utan att misstänka att kassa skolor, fördummad nöje och social inkompetens är problemet.

Killar, som de flesta sagt här - personlig utveckling är nyckeln. Men det hindrar dig inte att flytta utomlands. Viktigt att tänka på det. Lycka till!
Citera
2017-10-20, 22:56
  #259
Medlem
Ja det lär väl inte bli lättare för random Svenne banan efter denna #metoo hjärntvätt/masshysteri.
Citera
2017-10-20, 22:59
  #260
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slotten
Tänker på the uopia mouse experiment.
http://www.returnofkings.com/36915/w...pia-experiment

Men jag är inte på männens eller kvinnornas sidor utan att misstänka att kassa skolor, fördummad nöje och social inkompetens är problemet.

Killar, som de flesta sagt här - personlig utveckling är nyckeln. Men det hindrar dig inte att flytta utomlands. Viktigt att tänka på det. Lycka till!
Snyggt sätt att säga att kvinnor inte kan ta ansvar
Citera
2017-10-20, 23:04
  #261
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Ja det lär väl inte bli lättare för random Svenne banan efter denna #metoo hjärntvätt/masshysteri.

det kommer bara fortsätta och fortsätta det finns inget stopp på det här, kvinnan märker svaghet hos den svenska mannen så hon kommer bara fortsätta enda tills den svenska mannen är så svag att islamisterna tar över och sätter kvinnorna på plats (vad de undermedvetet önskar).
Citera
2017-10-20, 23:06
  #262
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag tror dig men hade varit intressant om du kunde länka lite sådana texter.

har inga länkar är bara sånt jag läst när jag surfat runt på internet, mgtow och redpill-forum är fyllda med sånt
Citera
2017-10-20, 23:09
  #263
Medlem
Mooons avatar
Du är ju uppenbart vrickad men jag måste fråga: om nu undret skulle ske och en tjej faktiskt skulle tycka att du var så intressant att hon gärna blev din flickvän. Hur skulle ert förhållande se ut? Er vardag? Hur skulle du hantera din vrede och förakt mot kvinnor?


Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Ja du, det blir värre för killar för varje år som går. I gamla texter varnade man om att släppa lös den kvinnliga sexualiteten, man menade på att det eventuellt resulterade i en civilisations kollaps.

Vad är det vi ser idag? Mängder och mängder med män som hamnar utanför. Varje gång under historiens gång där många unga män blivit utanför har det resulterat i krig.

Vi kommer till slut trycka på "re start" knappen och börja om.

Det går helt enkelt inte att låta kvinnors sexualitet springa fri, den är extremt primitiv.
Citera
2017-10-20, 23:12
  #264
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Du är ju uppenbart vrickad men jag måste fråga: om nu undret skulle ske och en tjej faktiskt skulle tycka att du var så intressant att hon gärna blev din flickvän. Hur skulle ert förhållande se ut? Er vardag? Hur skulle du hantera din vrede och förakt mot kvinnor?

JAg är vrickad för att jag säger sanningen och krossar dig i argument hahahaha, ja, det brukar låta så.

Mitt vrede och förakt mot kvinnor är ett resultat av mina erfarenheter, jag uppfostrades att vara snäll och omtänksam, det har förändrats rätt radikalt i och med detta kan jag säga.

Jag har haft flickvän förr, det fungerade galant, filmkvällar och biomys, men det var ett tag sen nu, kvinnorna har förändrats i sverige i och med social media och mer feminism, nu för tiden känner jag mer förakt för er varje dag som går.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback