30 554 besökare online
858 253 medlemmar • 45 870 595 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Hem, bostad & familj > Relationer och samlevnad > Relationsakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
nollan
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loogi
fan där sa du nåt! :O Varför inte göra ett evenemang! Varför har jag inte tänkt på det Man kan ju alltid testa.
Ja, dra ihop något med folk i samma sits: "Vi som är kvar i stan på Midsommarafton" eller något i den stilen.

Loogi
Medlem
Loogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ja, dra ihop något med folk i samma sits: "Vi som är kvar i stan på Midsommarafton" eller något i den stilen.

Tack för tipset mannen! Kom inte på något bra själv så den snor jag

A-C-L
Medlem
Jag ska hänga här på flashback och trolla med er

CaiusBallad
Medlem
Citat:
fan där sa du nåt! :O Varför inte göra ett evenemang! Varför har jag inte tänkt på det Man kan ju alltid testa.

Det tycker jag verkligen du ska göra! Det finns säkert jättemånga som inte har planer inför midsommar. Klart som fan du ska försöka få dit andra polare Kanske kommer en gammal tjejkompis till dig som leder från det ena till det andra? ¨

Jag tycker inte midsommar är överskattat. Visst, man MÅSTE inte hitta på saker för att det är midsommar. Men du som har chansen att bjuda hem folk till dig, gör det. Sedan studenten känner jag att man träffar gamla bra vänner så sällan ändå. Se midsommar som en ursäkt till att bjuda hem gamla polare o kröka med då? Go go go! Berätta hur det gick sen

Loogi
Medlem
Loogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaiusBallad
Det tycker jag verkligen du ska göra! Det finns säkert jättemånga som inte har planer inför midsommar. Klart som fan du ska försöka få dit andra polare Kanske kommer en gammal tjejkompis till dig som leder från det ena till det andra? ¨

Jag tycker inte midsommar är överskattat. Visst, man MÅSTE inte hitta på saker för att det är midsommar. Men du som har chansen att bjuda hem folk till dig, gör det. Sedan studenten känner jag att man träffar gamla bra vänner så sällan ändå. Se midsommar som en ursäkt till att bjuda hem gamla polare o kröka med då? Go go go! Berätta hur det gick sen

Har dock inte så jätta många polare kvar, många som flyttat, och jag har flyttat osv osv. Så behöver ett nytt nätverk dock.

Om man inte har några och bjuda, vad göra man då? haha

kalky
Medlem
kalkys avatar
Dra hem en brud annars och har lite mysigt Dela på en Black Velvet flaska och wiiips lyckad midsommar

Pierce & Pierce
Medlem
köp en sillburk. Ät. sitt framför datorn. de räcker för dig.

Scubble
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Bjuda hem fb folk till en tom 3:a?
Rolig idé! Hade jag inte redan varit upptagen och bott närmare hade jag nästan varit på.

killen30
Medlem
killen30s avatar
Dra i dig sprit och parta lite hemma själv. Gå sen ut på krogen runt 24.00 då har andra blivit fulla och märker inte att du går ut själv, om nu det är ett problem. Ragga på, sen ta hem bruden och visa din "midsommarstång" så att säga :evilgrin39. Man har inte roligare än vad man gör sig
Senast redigerad av killen30 2012-06-21 kl. 16:31.

Loogi
Medlem
Loogis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Dra hem en brud annars och har lite mysigt Dela på en Black Velvet flaska och wiiips lyckad midsommar

true shit my man! Funderar nästan på att dra in te stan och kanske ragga upp några brudar och dra hem dom, eller hitta något gäng.

Men hur villiga är folk att random folk som kommer och frågar om dom ska med på fest?

dr.dorito
Medlem
dr.doritos avatar
Om du vill sjunka lite i värdighet kan du väl bara skriva en uppdatering på facebook där du säger typ "jag är verkligen helt ensam på midsommar. finns det någon som jag kan hänga på?" eller liknande.

killen30
Medlem
killen30s avatar
Citat:
true shit my man! Funderar nästan på att dra in te stan och kanske ragga upp några brudar och dra hem dom, eller hitta något gäng.

Men hur villiga är folk att random folk som kommer och frågar om dom ska med på fest?

Rätt personer som är öppna och fulla samt lite senare på kvällen. Och att du inte ser ut som en gammal nerknarkad mördare så lär det säker gå:-)

Svara på ämne
Topp Dela »