Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-06-23, 02:57
  #49
Medlem
Ersattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majasoda
Hur korkad är du.. lagra mer innan du kastreras

Så vi ska alltså kastrera folk i 14-15 års åldern? Smart tänkt. Ditt förnuft och kunskap sträcker sig inte längre än dina bröst. Dvs slutar så gott som det börjar.

Citat:
Jovisst men får jag kastrera dig först? annars vill jag inte

Ännu en gång ignorerar du faktan att du har inget att gå på utan endast försöker provocera vilket inte funkar. Att du sitter här och söker reaktioner är bara ett tecken på att du inte får nog med uppmärksamhet och har bekymmer med det. Jag rekommenderar dig att ta tag i det och sök hjälp, för din egna skull så klart.

Ha det bra, denna diskussion är avslutad för min del.
Citera
2012-06-25, 06:08
  #50
Medlem
Majasodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ersattaren
Så vi ska alltså kastrera folk i 14-15 års åldern? Smart tänkt. Ditt förnuft och kunskap sträcker sig inte längre än dina bröst. Dvs slutar så gott som det börjar.
Är du tokig? absolut inte!
De är ju inte ens klara med puberteten.

Det är inte så kul att "diskutera" med någon som trycker in ord och åsikter i munnen på en, så jag är klar med dig.
Citera
2015-02-09, 02:23
  #51
Medlem
Jag förstår inte varför man ska kastrera alla män i hela världen.
Våldtäktsmän kan man kastrera det gör ingenting.
Och att jag skulle leva 14 år lägre behöver inte jag för på min mors sida och min fars sida lever vi längre så jag blir nog 90 år och 114 år vill jag inte bli.
Och varför skulle inte vi få ha sexuell njutning är det bara ni kvinnor som ska ha det.
Citera
2015-02-10, 13:38
  #52
Medlem
KalleXLs avatar
Min fru var allergisk mot P-Piller och vi hade redan två barn så jag lät sterilisera mig. Det innebär att man stänger sädesledarna med klamrar. Vill man kan doktorn ta bort stoppet. Sexlusten påverkas inte.
Om man kastrerar sig, då påverkas hela kroppen eftersom könshormonerna styrs av testiklarna. Man blir könslös och då tror jag inte man vill leva längre än nödvändigt.
Citera
2015-02-26, 15:22
  #53
Medlem
XEraseds avatar
alltså jävla sjuka tråd...försöker nån röra mina pungkulor kommer jag kedja fast den i en stol o plåga ihjäl den...
Citera
2015-02-26, 16:25
  #54
Medlem
Är man verkligen en man fortfarande om man inte har testiklar? Producerar inte de hormoner som bidrar till att man beter sig manligt?
Citera
2015-02-26, 19:28
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arago
Hallå!!! Är det någon akrivitet där uppe???

Har du hört talas som äggstockscancer, livmoderscancer och bröstcancer.

Hallååå???? Finns det någon där (fungerande hjärna)???

Kastrera/stråla (döda ägstockarna för all framtid) en kvinna vid 18 årsålder ger inte henne mindre bröst eller höfter. Snarare behåller hon en ung kvinnas former.

Tvärtom hon kommer i klimakteriet och blir gammal i förtid, dessutom kan mäns sädesledare knipsas med behållna testiklar men de kan inte längre alstra barn.
Citera
2015-02-26, 19:30
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Inte en chans. Utan testo mår vi män dåligt.

Kvinnor med -ja testosteron finns hos bägge könen.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback