Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-06-21, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Personligen tycker jag att Midsommar är rätt överskattat och hade gladeligen fått sällskap av en mysig tjej än vara dyngrak med x-antal personer som ska börja bråka om hur många meter käglorna egentligen ska stå mellan varandra när man lirar Kubb

Jag förstår ju att du driver lite, men jag fattar vad du menar!
Men varför ska folk ens behöva gräla över något på midsommar?
Jag vet inte om vad ni andra gör, men jag brukar iallafall umgås med mina bästa grabb polare och tjejkompisar på midsommar. Grilla och dricka tillsammans i solljuset! Hur trevligt som helst. Det ska vi även göra nu på fredag! Dock åker flera på släktträff på lördagen och då kan jag förstå din poäng. I det här fallet känner jag att TS antingen ska hänga med sina tjejkompisar på midsommar eller en kille hon är på G med? Klart du ska hänga med dina kompisar och ha det riktigt trevligt! Myskväll med killen kan du göra närsom? Käka grillat och dricka gott i solljuset med bästa vännerna gör man inte varje dag
Citera
2012-06-21, 14:50
Medlem
Megafailures avatar
Nykter . Dejt lördag, dejt söndag, man måste hålla sig klar i knoppen ju om man ska fixa det!
Citera
2012-06-21, 14:54
Medlem
AndersLils avatar
Supa som fan.
Citera
2012-06-21, 16:36
Medlem
LasseBrandebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Nykter . Dejt lördag, dejt söndag, man måste hålla sig klar i knoppen ju om man ska fixa det!
Är du från USA?
Vem fan går på dejt egentligen?

ts kröka för fan!!!!!
Citera
2012-06-21, 18:06
Medlem
midsommar är som alla andra högtider, bara en anledning för folk att dricka alkohol. va med killen och kolla film, käka gott och slappa istället!
Citera
2012-06-21, 18:59
Medlem
Cornixs avatar
Det är bara midsommar en gång per år! Du kan vara hos din kille vilken annan dag som helst.
Citera
2012-06-21, 22:26
Medlem
4-Gotts avatar
Varför ska man supa? Hade valt min "på G" person alla dar före superi.
Citera
2012-06-22, 02:00
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseBrandeby
Är du från USA?
Vem fan går på dejt egentligen?

ts kröka för fan!!!!!

We all do, tar min midsommaröl nu istället HEEEELLLOO Mariestad
Citera
2012-06-22, 02:07
Medlem
Hade gärna velat, men är tyvärr inte bjuden någonstans... Dessutom är man lite hostig... :/

Blir väl att hobbyknarka coccillana framför datorn...
Citera
2012-06-22, 16:33
Medlem
EdwardWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyNaked33
Vad hade ni valt att göra på midsommar, dra på fest och supa eller dra hem till killen/tjejen (killen i mitt fall) ni är på g med och ta några öl? Har verkligen beslutsångest..

Tjejen.

Själv har jag turen att festa tillsammans med den lyckligt lottade människan jag är på G med, så jag super skallen av mig i vanlig ordning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in